Vill ha! Nytt Super Mario-Lego är ett stort frågetecken, som innehåller Mario 64-världar

Robot
Vill ha! Nytt Super Mario-Lego är ett stort frågetecken, som innehåller Mario 64-världar
Inaktiv

Äh ge oss ett Mario + Lego-spel när ni ändå håller på

Oj så gärna jag vill ha. Ibland är jag rädd över vad jag hade köpt om jag inte vore fattig.

Gnällkuk

Alltså, såg sjukt billigt ut. Low effort Lego, förväntar mig att det är snordyrt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Får se om jag har plats hemma. Väntar för närvarande på mitt Seinfeld-Lego 😄

Medlem

1600:- för 167ÖRE plast.

Medlem

Ett garanterat köp.

Inaktiv

Fattar inte riktigt detta minimalismlego. Häftigare om det hade varit stort så det gick att leka med. Prydnadslego för nostalgiska vuxna..

Medlem
Skrivet av Allexz:

1600:- för 167ÖRE plast.

Spel du köper på steam är ju svindyra 300kr för elektroner du dessutom får betala för via elräkning eller hyra.

Men det finns mer än bara materialets kostnad man bör ta hänsyn till. Några exempel Design, marknadsföring, löner, anläggning som gör produkten, säkert licenser i detta fallet och Lego har förhoppningsvis lite mer miljötänk i sin produktion än Kina kopiorna.

Medlem

Priset är lite lågt mot vad Lego brukar kosta i Sverige, normalt brukar de ligga runt 1 kr per legobit, så skulle inte bli förvånad om det svenska priset blir runt 2000 kr.

Vill ha-känslan är stark hos mig när det gäller den här, stor risk för impulsköp. 😀

Medlem

Nja... jag hade hellre sett Lego släppa byggsatser av andra konsoler än det här.

För den som inte vet vad jag syftar: https://www.lego.com/en-us/product/nintendo-entertainment-sys...


signatur

Åsikter är åsikter, fakta är fakta. Fakta bryr sig inte om dina känslor.

Medlem

1899 kr står det på Legos hemsida.

Inaktiv

Cool, det kommer jag att köpa.
Fast att bygga med Technics är ju mycket roligare än vanliga Lego.

1
Skriv svar