Total War: Warhammer 3 försenas

Robot
Total War: Warhammer 3 försenas
Medlem

Nämen nu får de ta och skärpa sig. De har mjölkat denna serie i flera år i rad. De får släppa andra serier tex medieval


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Medlem

Trist men inte helt oväntat. Marknadsföringen har varit katastrofal för spelet och communityn är rätt less på den drip feeding de gjort ett tag nu. Jag tycker det är synd men hellre ett välpolerat spel än trasigt sådant.

Geeks Gaming
Skrivet av Kleptoman:

Nämen nu får de ta och skärpa sig. De har mjölkat denna serie i flera år i rad. De får släppa andra serier tex medieval

Gör inte mig något då det är fortfarande bästa i serien sedan Shogun 2.

Men visst hade inte klagat på nytt empire.

Vilken tid imorgon ska dom visa Grand Cathay?

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Nämen nu får de ta och skärpa sig. De har mjölkat denna serie i flera år i rad. De får släppa andra serier tex medieval

Nu har dom ju visserligen från början sagt att det skulle bli 3 spel, så detta kan väl ändå inte komma som en nyhet?

Medlem
Skrivet av Meldon:

Nu har dom ju visserligen från början sagt att det skulle bli 3 spel, så detta kan väl ändå inte komma som en nyhet?

Dessutom så har dom 2-3 teams jobbar på olika Total War?

Frilansare
Skrivet av aT1C:

Dessutom så har dom 2-3 teams jobbar på olika Total War?

Det stämmer.

Medlem

Bara att börja sälja skiten, och glöm den sedan!!! Så vi kan börja få HISTORISKA TOTAL WAR igen!!!!

Sedan 2015 Har vi fått ett SAGA soffliggarspel, med gammal grafikmotor (Brittania). Ok Jag köppte det på en rea, men har 1,5 timmar i det!
Sedan har vi fått SAGA Troy, Ok jag tog det gratis på Epic! Har 30 minuter i det!

Där i mellan har vi fått ett halvt fantasy spel, där typ hälften är sagor från kina. Med kickande hjältar, och grejer Three Kingdoms. BIG no,no att köpa!

Nä, dags för ett riktigt historiskt spel igen!! Tidigare kom dom med knappt 2 års mellanrum i snitt. Att dom skryter om tre olika studios nu Men dom levererar ju inte!

Men det är klart 1,5 miljarder kineser, mot 0,5 miljarder västerlänningar? Var tjänar du mest?!


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem

det verkar som om det kommer mycket DLC och annan content. Vad jag förstod av texten vill de släppa mer Warhammer material vilket kanske blir 40K till sist. Vem vet. Det gör inget att de är lite sena, jag menar, hellre spelar jag ett helt spel som de har tänkt sig än att ruscha och kanske göra misstag. Ser verkligen fram emot att förstöra för Chaos så mycket jag kan!!!:)


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Som det ser ut nu är väl 2022 på väg att bli det bästa spelåret någonsin? Bara att spara på slantarna!

Medlem
Skrivet av kallandes:

Bara att börja sälja skiten, och glöm den sedan!!! Så vi kan börja få HISTORISKA TOTAL WAR igen!!!!

Sedan 2015 Har vi fått ett SAGA soffliggarspel, med gammal grafikmotor (Brittania). Ok Jag köppte det på en rea, men har 1,5 timmar i det!
Sedan har vi fått SAGA Troy, Ok jag tog det gratis på Epic! Har 30 minuter i det!

Där i mellan har vi fått ett halvt fantasy spel, där typ hälften är sagor från kina. Med kickande hjältar, och grejer Three Kingdoms. BIG no,no att köpa!

Nä, dags för ett riktigt historiskt spel igen!! Tidigare kom dom med knappt 2 års mellanrum i snitt. Att dom skryter om tre olika studios nu Men dom levererar ju inte!

Men det är klart 1,5 miljarder kineser, mot 0,5 miljarder västerlänningar? Var tjänar du mest?!

Västerlänningarna, för kineserna får ändå inte spela 😛. Gillar verkligen Warhammer men ett nytt Empires vore heller inte fel. Bättre sent och bra än att det måste patchas flera gånger.

Medlem

WH2 är bästa TTW Sedan Shogun 2 och Medieval 2. När WH3 är klart hoppas jag på ett Medieval 3!

Medlem

Hoppas på att det går till 40k efter Warhammer 3 är klart + DLC.

1
Skriv svar