Vad gör ni nu?

Avstängd
Skrivet av jeppe109:

Nä, ett exemplar ska stå i vitrinskåpet oöppnat och se fint ut.

Speciellt spel får speciell plats. Samlardjävulen vann denna gången. Hade nog inte blivit av om inte Power satt sitt pris till 781:-.

Där ser man

Medlem

Bygger en ny farm i Farming Sim 19 för att hypa upp mig för Farming Sim 22 samt att ta det sista achivement jag saknar.

Avstängd

Köttar på i New World! Inte haft så kul i ett mmo sedan WoW! Lvl 26 änsålänge! Ska snart köpa mitt första hus och nörda loss med housing! Hype!

Medlem

Bygger ett D&D äventyr till Halloween.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Skribent

Jag gör dialys eftersom mina njurar lagt av, men om 11 dagar gör jag ett njurbyte. Se fram emot morfinstinna inlägg (förlåt alla moderatorer).


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Tärningen är nu kastad ordentligt.
Skrivit CV och personligt brev, ska få hjälp av flickvännen att kika igenom så allt ser bra ut innan jag ska söka runt 11 olika jobb imorrn.
Har jobbat i 19 år på samma plats hittills men nu när man hittar kärleken i Uppsala så får det bli hitta jobb nånstans i närheten där. Både skrämmande och otroligt roligt samtidigt att det sker nya saker i livet
(Om nån har tips på industrijobb runt Uppsala, säg till!)

Medlem

Sitter i kö för att få spela Diablo 2... Undra om detta kommer vara ett återstående fenomen.

Medlem
Skrivet av wololo:

Sitter i kö för att få spela Diablo 2... Undra om detta kommer vara ett återstående fenomen.

Ptja med tanke på att konsol inte ens kan vara med i köerna och således krasstvsett inte kan spela online, så lär det bara bli värre (för pc) när det patchas in.

Medlem
Skrivet av wololo:

Sitter i kö för att få spela Diablo 2... Undra om detta kommer vara ett återstående fenomen.

Skoj att sitta i en kö i någon timme sen när man väl tagit sig igenom o börjar spela så crashar spelet så man måste ställa sig i kö igen...

Medlem

Ligger bakis i soffan och kollar på Heroes of the storm matcher.
Men kul kväll igår så värt

Medlem
Skrivet av Gaara:

Skoj att sitta i en kö i någon timme sen när man väl tagit sig igenom o börjar spela så crashar spelet så man måste ställa sig i kö igen...

haha samma sak hände faktiskt mig på morgonen, skärmen frös efter ett tag och sen sparkades jag ut. Måttligt road var man då

Medlem
Skrivet av DrDoom:

Tärningen är nu kastad ordentligt.
Skrivit CV och personligt brev, ska få hjälp av flickvännen att kika igenom så allt ser bra ut innan jag ska söka runt 11 olika jobb imorrn.
Har jobbat i 19 år på samma plats hittills men nu när man hittar kärleken i Uppsala så får det bli hitta jobb nånstans i närheten där. Både skrämmande och otroligt roligt samtidigt att det sker nya saker i livet
(Om nån har tips på industrijobb runt Uppsala, säg till!)

Riktigt grymt jobbat!

Lycka till!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

För sent att påbörja något, så har bara suttit och segat senaste halvtimmen. Börjar dock bli dags för sängen. Ska lägga mig och läsa något.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

Läser på FZ, behöver något som får mig att tänka på annat än morgondagens tråkiga nyheter. I värsta fall tråkiga nyheter ifrån mer än ett håll.

En annan sak är att, jag blev biten av en fästing idag. Den första i mitt liv. Den valde ett märkligt ställe, 2 cm ifrån naveln. Nu gäller det väl att passa sig för Borrelia och TBE? Det känns som att det skulle va min otur. Å andra sidan satt den inte i naveln eller på nån annan. Jag kan va riktigt glad att det inte blev frugan eller barnen.

Morgondagen ja. En tråkig sits med flera tråkiga besked på ingång. Inte världens undergång, men livet har definitivt sina toppar och dalar. Det finns inget liv utan dem. Familjen är primad och stöttar.

Jag tror samtidigt att ur skit kan något nytt fantastiskt växa fram. Det kan vara mer gödsel än skit som väntar. Kan också bli ”business as usual” - men det skulle förvåna mig.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Sitter och funderar på om jag ska spela något eller kanske lägga mig och titta på Alla mot Alla, börjar inte förrän 11.35 imorgon och vill liksom göra det mesta av den här sista kvällen denna helg...I-landsproblem om något.

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Hoppas det blir bra! Men just angående fästingen så behöver du inte oroa dig, ha bara koll på så där inte blir en stor rodnad. Bor i skogen och har några tiotal fästingar om året, plockar man dom bara snabbt så är det ingen fara.

Jag personligen brukar se dokumentärer när jag vill släppa tankarna, kan starkt rekommendera UR play. Riktigt många sevärda dokumentärer, också får man lite valuta för tv-skatten eller vad det heter nu för tiden.

Tack, då ska jag inte bekymra mig i onödan för fästingen.

Ska testa UR play med! Tack igen


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Avstängd

Diskuterar politik med oliksinnade i discord!

Medlem

Sitter och våndas ömsom njuter av tanken på att jag tog steget och injicerade Diablo 2 rakt in i själen under helgen.

Hoppas på ett inte allt för långvarigt beroende.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Avstängd
Skrivet av LeifGGPersson:

Diskuterar politik med oliksinnade i discord!

Låter outhärdligt! Och då vet jag inte ens vilket läger du står i 😅

Medlem
Skrivet av FryinRyan:

Låter outhärdligt! Och då vet jag inte ens vilket läger du står i 😅

Det enda stället där det är kul att diskutera politik är i Disco Elysium.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Det enda stället där det är kul att diskutera politik är i Disco Elysium.

Fyfan va sant! Själv sitter jag o surar för att jag inte kommer in i Diablo 2. Skulle vilja ha en refund :/


signatur

Allätare

Medlem
Skrivet av gonzo247:

Fyfan va sant! Själv sitter jag o surar för att jag inte kommer in i Diablo 2. Skulle vilja ha en refund :/

Förstår känslan. Kom inte in på hela dagen igår, funkade bra efter 20-tiden.

Uselt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Avstängd
Skrivet av FryinRyan:

Låter outhärdligt! Och då vet jag inte ens vilket läger du står i 😅

I rätt läger!

FM-guru
F.d. Sisyr

Spottar och fräser efter att Peking i vanlig ordning vikt ner sig totalt när det gäller som mest.

Avstängd
Skrivet av LeifGGPersson:

I rätt läger!

Alla tror de står i rätt läger

OnT: Har jour och kollar Netflix.
Funderar på att dra till donken och fixa lite kvällsmat.

Avstängd
Skrivet av FryinRyan:

Alla tror de står i rätt läger

OnT: Har jour och kollar Netflix.
Funderar på att dra till donken och fixa lite kvällsmat.

aa men jag vet!

Avstängd
Skrivet av LeifGGPersson:

aa men jag vet!

”Ok ”

Medlem

ligger i soffan och kollar på gamla simpson. bieffekter från dos 2 kickade in runt 20ish.


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Kollar "Silicon Valley" (igen) på ännu en sömnlös natt, äter Toblerone och undrar vad jag ska göra resten den här veckan. Spel och filmtorka.

Medlem
Skrivet av LeifGGPersson:

aa men jag vet!

Kom osökt att tänka på följande kommentar som jag läste i Jagharförfanglömtbortvar.

"De flesta hundar tror inte att de är precis som människor, de vet."

OnT funderar på vad jag ska äta.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Skriv svar