PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd
Nu har jag till sist fått min PS5. (Hade beställt via Mediamarkt.)
Hur lång tid tog det att få den för dig?
Kan man fortfarande få tag i en ps5 standard genom att gå till en mediamarkt och ställa sig i kö? (2 veckor) ?
Har en digital ps5 idag, vill byta bort den mot standard.. hojta om ngn är sugen! Bor i gbg!
När jag bokade min fick jag info om att de bara säljer standardvarianten och att de inte har kvar den digitala i sitt utbud. Detta var på MediaMarkt i Växjö så jag vet inte om det gäller hela kedjan. Jag hade iallafall flyt med leveranstiden då jag bokade min 29/10 och den fanns att hämta 4/11.
Egentligen ett lyxigt I-landsproblem: jag kan inte lägga till p.g.a. jag redan köpt en därifrån för nästan 1 år sedan. Typiskt.
Köpte en åt en kompis förra året och nu vill min chef ha en via mig, men går ju icke... Jag har level 21 så nivån borde inte vara ett hinder, tror jag. Den går in i korgen, men tas sedan bort med motiveringen att man bara får köpa en. Aja, ändå rättvist att nya köpare får det som finns!
Som förra gången, "inte tillgänglig för din medlemsnivå"... :/
Haha, jag får köpa.. Men jag vill inte!!!
*strö salt i såren*
Du får helt enkelt köpa en jävla massa för att levla upp
SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!
Som förra gången, "inte tillgänglig för din medlemsnivå"... :/
Vilken medlemsnivå är gränsen, tro? Jag verkar kunna köpa den, och jag är bara level 11.
Japp dessa finns fortfarande kvar! Stort tack för tips! Jag hann boka en.
Lead 3D Artist, Sweden
+ Xeon Gold 6246R, 2x Nvidia RTX A5000 24GB + NVLink, 191GB ECC RAM
+ HP Zbook Fury 16 G11 Workstation, i9-14900HX, RTX 5000 16GB Ada-Gen, 128GB RAM
Vilken medlemsnivå är gränsen, tro? Jag verkar kunna köpa den, och jag är bara level 11.
Jag är bara nivå 4 🤷
Jag är bara nivå 4 🤷
För att öka i level måste man kunna handla men du får inte handla för att du har för låg level... :-/
För att öka i level måste man kunna handla men du får inte handla för att du har för låg level... :-/
Får väl först köpa en massa ps spel för att få upp nivån först innan jag kan köpa konsolen
Får väl först köpa en massa ps spel för att få upp nivån först innan jag kan köpa konsolen
Du får göra så.
Du kan spela World of Webhallen 1-2 timmar för att gå upp i ett par nivåer. Frågan är dock vilken nivå som krävs för att kunna köpa en konsol
Jag är bara nivå 4 🤷
Hmm...jag vet inte. Jag lyckades boka en och jag är level 14.
Lead 3D Artist, Sweden
+ Xeon Gold 6246R, 2x Nvidia RTX A5000 24GB + NVLink, 191GB ECC RAM
+ HP Zbook Fury 16 G11 Workstation, i9-14900HX, RTX 5000 16GB Ada-Gen, 128GB RAM
Du kan spela World of Webhallen 1-2 timmar för att gå upp i ett par nivåer. Frågan är dock vilken nivå som krävs för att kunna köpa en konsol
Jag kunde köpa från nivå 9
Kan vi hjälpa medlemmar att köpa ps5 på webhallen?
Det jag tänker är att om jag som får beställa beställer en till butik X, med valet att betala vid upphämtning, så kan sen t.ex. @aleksb gå dit och hämta och betala..
För det enda webhallen bryr sig om vid upphämtning är väl ordernummer?
Eller blir det bara dåligt?
Det jag tänker är att om jag som får beställa beställer en till butik X, med valet att betala vid upphämtning, så kan sen t.ex. @aleksb gå dit och hämta och betala..
Folk får swisha dig så beställer du hem det sen skickar du vidare till personen eller upphämtning hos dig. Är man för godtrogen om man tror det skulle fungera i dagens samhälle?
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Folk får swisha dig så beställer du hem det sen skickar du vidare till personen eller upphämtning hos dig. Är man för godtrogen om man tror det skulle fungera i dagens samhälle?
"Det jag tänker är att om jag som får beställa beställer en till butik X, med valet att betala vid upphämtning, så kan sen t.ex. @aleksb gå dit och hämta och betala", skrev han ju...
"Det jag tänker är att om jag som får beställa beställer en till butik X, med valet att betala vid upphämtning, så kan sen t.ex. @aleksb gå dit och hämta och betala", skrev han ju...
Jag hämtade ut en polarens XBX på webhallen i Nordstan. Dom brydde sig inte om att fråga efter något mer än bokningnumret/ordernummer.
Var bara att betala och få ut den då iaf.
Jag hämtade ut en polarens XBX på webhallen i Nordstan. Dom brydde sig inte om att fråga efter något mer än bokningnumret/ordernummer.
Var bara att betala och få ut den då iaf.
Har lagt en beställning på ett PS5 som är till en kompis och han kan prova att hämta ut den utan mig. Kan meddela hur det går
Jag hörde exakt vad han sa, men alla är väl inte i närheten av ett webbhallen heller.
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Jag är egentligen inte alls särskilt sugen på en PS5 just nu eftersom det saknas nya spel, men frågan är om man ska slå till ändå, känns lite oklart när den kommer bli enklare att få tag i under 2022.
Samtidigt är jag (kanske) i färd med att köpa ny telefon och en Surface Laptop så det blir mycket pengar...
Jag är egentligen inte alls särskilt sugen på en PS5 just nu eftersom det saknas nya spel, men frågan är om man ska slå till ändå, känns lite oklart när den kommer bli enklare att få tag i under 2022.
Samtidigt är jag (kanske) i färd med att köpa ny telefon och en Surface Laptop så det blir mycket pengar...
Som en kollega sa till mig, det kommer nya pengar varje månad
Sen är det ju inte "så svårt" att få tag på en PS5 heller, liksom det har varit 50+ på webhallen sen imorse. Bara man tar hjälp av trådar som denna så går det ju att få tag på dem.
Jätteschysst av dig men som många skriver: har man velat ha ett ps5 så har man haft chanser att skaffa ett hittills 😁 Jag har ett sen ett tag tillbaka och håller bara koll på när de dyker upp för brorsans skull och länkar honom. Om han inte har lust att anstränga sig mer så ska inte du behöva göra det för hans skull heller 😊 Det dyker nog upp snart nog. Tack ändå, verkligen!
Möts av en blank sida. Betyder det att de är slutsålda eller är min medlemsnivå för låg (har nivå 9)?