Planer finns på Fallout 5, men det får snällt ställa sig sist i Starfield- och Elder Scrolls VI-kön

Robot
Planer finns på Fallout 5, men det får snällt ställa sig sist i Starfield- och Elder Scrolls VI-kön
Medlem

Fanskap, utan tvekan min favorit värld.

Medlem

Låt nån annan utveckla ist.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Shit. Då är det kanske dags att utöka utvecklings teamet så att de kan göra flera spel samtidigt. Annars blir väntan extremt lång på 5an. Eller släpp stafettpinnen åt en annan stabil utvecklare som vet vad de gör. Bara de pensionerar liket Creation Engine för något levande.

Älskade det senaste spelet i serien: FallOut 4. Grym story, fast oerhört ugly.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Geeks Gaming

Dom får ju så fall gärna gå tillbaka till 1/2 eller 3/NV.
4an kan dom gärna få glömma bort.

Medlem

både fallout 4 och fallout 76 suger så kan lika gärna slopa serien

Medlem

Well finns massor av andra kul spel o lira medan man väntar.
Är lite små hypad på starfield, som man hoppas dem kommer använda mycket av det dem lärt sig från sina tidigare projekt på.

Medlem

Kanske kommer bundlat till nästa xbox series x2 eller nåt.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

4:an var bra men tyvärr inget man återkommer till alltför ofta. Dock det bästa FPS/RPG SP-lir med hyfsad grafik som finns idag.

Medlem

Man blir ju riktigt nedstämd när man förstår att man inte blir yngre. Kanske nästa Fallout släpps om sådär 10-15år eller så. Då är man runt 40+.
Så nästa Fallout om man har otur blir kanske ens sista, vetefan om man kommer ha tid att spela eller ens ha kroppen för Fallout 6 😭

Skrivet av Miindz:

4:an var bra men tyvärr inget man återkommer till alltför ofta. Dock det bästa FPS/RPG SP-lir med hyfsad grafik som finns idag.

Helt okej lir, försöker komma igång i det då och då med mods osv. Men blir lätt enformigt även när världen är öppen. Ens val har ingen större verkan på världen. Mem måste ändå säga att visuellt så tyckte jag de lyckades bra och gunplay var riktigt bra.

Hoppas starkt på starfield ska blir det bästa sci-fi rpget som jag någonsin spelat. Just nu ligger mass effect på den platsen.

Medlem
Skrivet av noyart:

Man blir ju riktigt nedstämd när man förstår att man inte blir yngre. Kanske nästa Fallout släpps om sådär 10-15år eller så. Då är man runt 40+.
Så nästa Fallout om man har otur blir kanske ens sista, vetefan om man kommer ha tid att spela eller ens ha kroppen för Fallout 6 😭

Då är man 40+! Kan säga att vara 40+ och spela är inga problem alls

Medlem

Fallout 5 planerar att släppas 20XX

Medlem
Skrivet av noyart:

Man blir ju riktigt nedstämd när man förstår att man inte blir yngre. Kanske nästa Fallout släpps om sådär 10-15år eller så. Då är man runt 40+.
Så nästa Fallout om man har otur blir kanske ens sista, vetefan om man kommer ha tid att spela eller ens ha kroppen för Fallout 6 😭

Helt okej lir, försöker komma igång i det då och då med mods osv. Men blir lätt enformigt även när världen är öppen. Ens val har ingen större verkan på världen. Mem måste ändå säga att visuellt så tyckte jag de lyckades bra och gunplay var riktigt bra.

Hoppas starkt på starfield ska blir det bästa sci-fi rpget som jag någonsin spelat. Just nu ligger mass effect på den platsen.

Äh, nu överdriver du. Tänker att pensionen blir den bästa gamingtiden tillsammans med ungdomen.

Det är ju nu mellan 30 och 40 med småbarn som är allra värst ur det perspektivet.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

både fallout 4 och fallout 76 suger så kan lika gärna slopa serien

Nja, både Fallout IP:n och Obsidian ägs ju numera av Microsoft, så förhoppningsvis får vi ett till riktigt Fallout i framtiden.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

hoppas dom fixar problemen med att modda nya fallout då. det är ju moddarna som håller igång dom där gamla spelen.

Medlem
Skrivet av G4ruda:

Äh, nu överdriver du. Tänker att pensionen blir den bästa gamingtiden tillsammans med ungdomen.

Det är ju nu mellan 30 och 40 med småbarn som är allra värst ur det perspektivet.

Pensionen? Då ens syn är skräp, man hör inte tillräckligt, och reaktionsförmågan noll?

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Nja, både Fallout IP:n och Obsidian ägs ju numera av Microsoft, så förhoppningsvis får vi ett till riktigt Fallout i framtiden.

Faktiskt så finns ju möjligheten då de även äger InXile.

Allt efter Fallout 2 är ju en skymf mot de första två spelen i mina ögon.

Medlem
Skrivet av TheConsul:

Faktiskt så finns ju möjligheten då de även äger InXile.

Allt efter Fallout 2 är ju en skymf mot de första två spelen i mina ögon.

Jag gillade verkligen New Vegas. Det hjälper ju såklart att det gjordes av originalutvecklarna, och i stort sett återanvände storyn till det nedlagda Fallout 3 från Black Isle.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av filbunke:

Pensionen? Då ens syn är skräp, man hör inte tillräckligt, och reaktionsförmågan noll?

Tänkte du gå pro i CSGO? Annars ser jag inte att det där skulle vara ett problem.

Medlem
Skrivet av filbunke:

Pensionen? Då ens syn är skräp, man hör inte tillräckligt, och reaktionsförmågan noll?

Kanhända, men jag försöker se det från den ljusa sidan: sämre syn ger naturlig kantutjämning!

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Dom får ju så fall gärna gå tillbaka till 1/2 eller 3/NV.
4an kan dom gärna få glömma bort.

Håller inte alls med. FO3 var mest springa fram och tillbaka i tunnelbanetunnlar och var i övrigt
ganska tråkigt. FNV gillade jag inte heller direkt. Stor karta men ganska tom jämfört med FO4,
FNV:s miljö kändes också väldigt platt jämfört med Fo4, fanns berg visst man tänkte inte tredimensionellt
på samma sätt som i FO4. I det senare finns skyskrapor med takterrasser, stora motorvägssnuttar i luften och etc.
FO4 är överlägset FNV och FO3.


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem
Skrivet av T-bolt:

Håller inte alls med. FO3 var mest springa fram och tillbaka i tunnelbanetunnlar och var i övrigt
ganska tråkigt. FNV gillade jag inte heller direkt. Stor karta men ganska tom jämfört med FO4,
FNV:s miljö kändes också väldigt platt jämfört med Fo4, fanns berg visst man tänkte inte tredimensionellt
på samma sätt som i FO4. I det senare finns skyskrapor med takterrasser, stora motorvägssnuttar i luften och etc.
FO4 är överlägset FNV och FO3.

Känns verkligen som du är ensam att tycka det.
Fallout 3 och New vegas var hur bra som helst. Fallout 4 var väll inte dåligt men inte i närheten lika bra tycker jag.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar