Michael Mando tror att en film eller TV-serie om Far Cry 3:s Vaas är "väldigt nära"

Robot
Michael Mando tror att en film eller TV-serie om Far Cry 3:s Vaas är "väldigt nära"

Skådespelaren har flera olika idéer som han försöker få napp på.

#Far-cry-3, #Vaas


Medlem

Film görs på spel. Spel görs på filmer. Allt för att mjölka pengar

Medlem

Trodde Michael Landon var död sedan länge?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Trodde Michael Landon var död sedan länge?

Tror nog att de menar "Michael Mando", det du säger stämmer, Landon dog 1991.


signatur

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.

Skribent
Skrivet av Hipshot:

Trodde Michael Landon var död sedan länge?

Haha, maximal tankevurpa där. Mando heter han givetvis.

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Film görs på spel. Spel görs på filmer. Allt för att mjölka pengar

ÄR dem bra spelar det ingen roll, men största delen blir ju en hög skit.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Gen
Medlem

Det kräver ju lite ansträngning från Ubisofts sida, något de inte är speciellt bra på.

Medlem

Förstår inte riktigt hajpen kring Vaas? Först ska han återkomma i DLC till femman och nu ryktas det alltså om en film. Ubisoft tycks tro att deras skurkar håller någon slags Bond/Batmankvalitet från ingenstans.

Visst, jag uppskattade Far Cry 3 för vad det var, men det känns som att alla skurkar efter det bara varit Jokern 2.0, 3.0, 4.0 (Vaas, Pagan Min, Joseph Seed), det vill säga mentalt störd person som är lite edgy och lite galen. Kom på något nytt liksom.

Medlem

Har spelat far cry 3 och Vaas var inte så mycket att stoltsera med. Handlingen i det spelet var ganska bra men det var tack vare huvudpersonen och de andra karaktärerna där Vaas bara var en liten del av helheten. De karaktärerna man minns från Far cry 3 är i min mening i alla fall inte Vaas utan Citra och bröderna brody och Hoyt. Vaas är bara nån halvgalen sidokaraktär.

Medlem

Låter deprimerande när en skådespelare tio år efter sin ikoniska roll springer runt i LA och knackar dörr hos producenter för att hitta någon som är intresserad av att göra mer innehåll baserat på karaktären.. utan att sitta på rättigheterna.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Låter deprimerande när en skådespelare tio år efter sin ikoniska roll springer runt i LA och knackar dörr hos producenter för att hitta någon som är intresserad av att göra mer innehåll baserat på karaktären.. utan att sitta på rättigheterna.

Jag satt precis och tänkte på det. Hur desperat som skådespelare är man om man fortfarande lever på en roll i ett gammalt tv-spel? Visst var han ikonisk i rollen, men gå vidare med livet!

Medlem

Vaas är fortfarande den coolaste, men känns som skeppet har seglat, en film borde i sådana fall gjorts för flera år sedan. Det hjälper inte heller att Ubisoft inte använde Vaas på rätt sätt, han användes alldeles för lite, och dog på ett mesigt sätt. Och varför skådespelaren kommer nu kan man undra, men alltid kul att han gillade rollen.

1
Skriv svar