Nick Offerman är med i HBO:s The Last of Us-serie
När de frågade om Nick Offerman ville vara med i serien så svarade han med ett "Please and thank you".
Han heter faktiskt Ron Swanson
Sweclockers är här och retas, @uberpwnage2.0. Kan vi banna Jacob?
De är bara avundsjuka! Typiskt att det alltid ska retas.
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6
Jag tycker vi ska kärleksbomba Jacob med napalm.
I am the black wizards.
När de frågade om Nick Offerman ville vara med i serien så svarade han med ett "Please and thank you".
Nej han sa "Thanks for the offer, man."
Inte innan jag bannar @uberpwnage2.0 och dig som kom med den elaka idén om att göra er av med mig.
Jag tycker vi ska kärleksbomba Jacob med napalm.
Glöm inte trappstegen om tanken var att bomba mig ovanifrån.
Tycker tyvärr inte att de som castats som Joel och Ellie passar i rollerna men denna verkar fungera.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Inte innan jag bannar @uberpwnage2.0 och dig som kom med den elaka idén om att göra er av med mig.
Glöm inte trappstegen om tanken var att bomba mig ovanifrån.
JAG ÄR NORMALLÅNG!
I am the black wizards.