Ny Dr Dre-musik - och Dr Dre! - är med i nästa GTA Online-uppdatering

Robot
Ny Dr Dre-musik - och Dr Dre! - är med i nästa GTA Online-uppdatering
Medlem

Anderson Paak är ju också med

Medlem

är han en riktig doktor?

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Anderson Paak är ju också med

Men det är ingen som vet vem det är.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Avstängd

Hellre Dr Drew

Kontot avslutas

Skulle vara kul om de kunde släppa GTA V till Switch med.


signatur

ゼルダの城

Medlem

*Fniss*

Medlem

Man blir ju åndå lite ledsen över att det inte blev någon singleplayer DLC, vågar man ens hoppas på singleplayer i GTA6?

Aja, får de till spelmotorn bra så kanske man konverterar när GTA6 kommer i vilket fall.
Potentialet för GTA6 till de nya konsolerna är ju enormt, allt borde bli betydligt mer sömlöst än 5:an när bland annat laddningstider inte behövs och "oändlig" variation är möjlig.

Vågar man hoppas på gameplay från förbättrade GTA5 på game awards?
Det är väl inte heller från samma team som släppte senaste fiaskot...

Medlem

Fan va fett ändå, undrar om kidsen som spelar GTA Online ens vet vem han är dock :S Och håller med om att Doktorn borde få Polarpriset!

Medlem

Snark... 6an please.

Dr. Dre är kung av rap-världen. Tycker bäst om N.W.A och deras bästa låt är "Straight Outta Compton". Får gåshud när Eazy-E kommer in i texten. Shit, vilket flow alltså.

Skrivet av ZeldasCastle:

Skulle vara kul om de kunde släppa GTA V till Switch med.

Eller GTA 4 hade varit riktigt smaskigt. Men just ett modernt GTA som 4an eller 5an lockar att kunna liras bärbart. Även om jag anser att GTA 4 är mycket vassare än 5an.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Kontot avslutas
Skrivet av CARTMAN:

Eller GTA 4 hade varit riktigt smaskigt. Men just ett modernt GTA som 4an eller 5an lockar att kunna liras bärbart. Även om jag anser att GTA 4 är mycket vassare än 5an.

Ja, GTA 4 skulle jag också gärna vilja se bärbart
Har funderat lite på GTA 5 eftersom det känns som att de återsläpper det hela tiden ändå.


signatur

ゼルダの城

Inaktiv

Hur funkar detta om GTA Online utspelar sig innan kampanjen i GTA V? Kommer alla byggnadskonstruktioner vara färdiga i denna DLC?

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Hur funkar detta om GTA Online utspelar sig innan kampanjen i GTA V? Kommer alla byggnadskonstruktioner vara färdiga i denna DLC?

Fast det (online uppdraget) utspelades väl flera år efter händelserna i grundspelet. Franklin Clinton har börjat jobba med kändisar nu.
Eller hur menar du? Missförstod jag dig.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv
Skrivet av CARTMAN:

Fast det (online uppdraget) utspelades väl flera år efter händelserna i grundspelet. Franklin Clinton har börjat jobba med kändisar nu.
Eller hur menar du? Missförstod jag dig.

Ja men det är det jag menar. Eftersom GTA Online utspelar sig innan singleplayer så är många stora hus ofärdiga i spelvärlden som är färdigbyggda i singleplayer. Min fundering var om dessa var färdigbyggda i denna DLC med Dr Dre

KoP
Medlem

GTA 5 är dött för mig sedan länge. Dom kan fortsätta släppa innehåll hur länge dom vill, men jag kommer ej falla dit. Sluta slappa och jobba lite hårdare på att få ut 6'an istället.

Visa lite kreativ anda för bövelen. :'D

1
Skriv svar