Se 9 minuter nytt, brutalt gameplay från Diablo 4

Robot
Se 9 minuter nytt, brutalt gameplay från Diablo 4

Få en titt på dynamiska färdigheter, ljuseffekter och annat spännande.

#Blizzard, #Diablo-4, #nyhetstips


Medlem

Ser inte helt dåligt ut tbh

Medlem

Det står och faller med character development. Får se hur det ser ut. Är det på tok förenklat som i D3 så kommer det inte bli en hit.

Medlem

Ser ju riktigt grymt ut måste man ju säga.

Medlem
Medlem

Köttigt och bra tyngd. Ser bra ut!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Inaktiv

Ser bra ut, hoppas styrningen blir lika bra som D3 på konsol.

Medlem

Tror det blir lika själlöst som D3 tyvärr

Medlem

Ser mysigt ut, fick gauntlet-vibbar deluxe 💗


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Peppad. God jul!

Medlem
Skrivet av Gesturr:

Tror det blir lika själlöst som D3 tyvärr

Varför ens skriva en sån kommentar. det har du ju ingen aning om. God jul på dig munterpelle!

Medlem

Detta ger mig hopp! Bra fokus på detaljer, det är "mörkt och jävligt" som tvåan. Hoppas de kan skriva en någorlunda intressant narrativ också så kommer det bli hur bra som helst!


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Tycker det ser jävligt bra ut faktiskt men framtiden ser fortfarande blek ut av många andra aspekter bortom spelet i sig. Hoppas framtiden är ljusare för företaget när spelet väl närmar sig release.

Inaktiv
Skrivet av Gesturr:

Tror det blir lika själlöst som D3 tyvärr

Tror gör man i kyrkan och D3 är ett riktigt bra spel. God jul!

Medlem

Verkar vara ett lovande och passionerat team som jobbar med detta men vågar inte hoppas på för mycket. Detta är precis vad D4 behöver, intressant och djup gameplay med bra lootsystem (precis som i D2). Tycker inte storyn är lika viktig att få till. Spelet ska vara kul att köra helt enkelt och belönande.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Skönt att man gjort sig av med 3ans glåmiga grafikval som såg ut som det var målat med vattenfärg

Inaktiv

D3 såg också coolt ut på pre-alpha videos, sen blev det mycket stelare (för att spara på prestanda antar jag?) och grafiken ändrades till lite mer cartoony stil.
Hoppas D4 blir riktigt mörkt och blodigt. Mer realistiska texturer och så.
Ser bra ut hittills i alla fall.

Medlem
Medlem
Skrivet av Razerrudy:

Varför ens skriva en sån kommentar. det har du ju ingen aning om. God jul på dig munterpelle!

Ah, den gamla klassikern "här får bara de som gillar det de ser skriva". Det är så jobbigt med olika åsikter.


signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Jag är försiktigt taggad. Ser bra ut dock!

Ta tid på er nu så det blir bäst!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

eld
Medlem
Skrivet av Metroid:

Ah, den gamla klassikern "här får bara de som gillar det de ser skriva". Det är så jobbigt med olika åsikter.

Alltså, det gäller ju att tillföra något konstruktivt till diskussionen, D4 är ju ändå rätt universellt bra mottaget än så länge, även bland fans av de äldre spelen.

...Men vad vet jag, diabloserien är ju skit ändå, och finns inga spel värda att spela på PC!

Medlem

Man får väl hoppas att spelet överlever allt som händer borta hos Activision Blizzard, eller att det inte påverkar slutresultatet...

Skrivet av eld:

Alltså, det gäller ju att tillföra något konstruktivt till diskussionen, D4 är ju ändå rätt universellt bra mottaget än så länge, även bland fans av de äldre spelen.

...Men vad vet jag, diabloserien är ju skit ändå, och finns inga spel värda att spela på PC!

Är diabloserien skit för att trean inte mottogs lika bra som sina föregångare? Eller utgår du bara från dig själv?

Ettan och tvåan är väl prisade så långt jag vet? Diablo 3 - not so much. Men 2 av 3 gör väl inte att hela serien är skit?


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Inaktiv
Skrivet av eld:

Alltså, det gäller ju att tillföra något konstruktivt till diskussionen, D4 är ju ändå rätt universellt bra mottaget än så länge, även bland fans av de äldre spelen.

...Men vad vet jag, diabloserien är ju skit ändå, och finns inga spel värda att spela på PC!

Fast ofta skriver folk saker som "Taggad!" vilket är lika okonstruktivt och icketillförande som att skriva något i stil med "noll tagg på detta." men det förstnämnda exemplet blir aldrig påhoppat

Medlem
Skrivet av eld:

Alltså, det gäller ju att tillföra något konstruktivt till diskussionen, D4 är ju ändå rätt universellt bra mottaget än så länge, även bland fans av de äldre spelen.

...Men vad vet jag, diabloserien är ju skit ändå, och finns inga spel värda att spela på PC!

Hur har man konstruktiva diskussioner där alla bara sitter och upprepar samma sak och håller med varandra? Du behöver inte larva dig bara för att en del personer har en annan synvinkel.

Nåväl, nu ska jag äta massa onyttig mat. God Jul på dig.


signatur

Jätteintressant information.

eld
Medlem

Sant, jag var inte så konstruktiv!

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Det står och faller med character development. Får se hur det ser ut. Är det på tok förenklat som i D3 så kommer det inte bli en hit.

Men d3 blev en hit så förstår inte vad du menar
Jag gillar mer den i d3 och det gör många andra också.

Inaktiv
Skrivet av eld:

Alltså, det gäller ju att tillföra något konstruktivt till diskussionen

Vad är det för tråkig regel.
Vad jobbigt det måste vara att vara duktig hela tiden.

ELF
Medlem

Ser riktigt bra ut. Men lär ju vara onlinekrav.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Metroid:

Ah, den gamla klassikern "här får bara de som gillar det de ser skriva". Det är så jobbigt med olika åsikter.

Tycka vad man vill men att kalla VFX teamet för själlösa är grunden på galenhet och närmast något grinchen skulle vilja spy ut

Medlem

Längtar


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

12
Skriv svar