Quiz – Vad kan du om Star Wars-spel?

Medlem

signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Medlem

signatur

"There will be another time"

Medlem

Legacy of the sith är inte släppt än, det är försenat till februari. hoppas nästan att de försenar det ytterligare så de kan göra om gearing systemet som de har i denna exp.

Medlem

Ubisoft frågan…

Medlem

Hmm 6av10

Jag har ett allmänt svart hål i spelkunskap under 00-talet. Vi kan kalla det min mörka period då jag i princip spelade nada.

Inaktiv
Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Medlem
Medlem

Inte konstigt, aldrig varit mycket för Star Wars.

Medlem

signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Medlem

Man är väl lite av en Star Wars nörd.

Medlem

Helt ok☺️


signatur

Death by Snu Snu🥰

Medlem

Bommade sista frågan… DOH!

Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Satan i gatan!
Medlem
Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

Missade på frågan om battlefront från mitten av 00-talet


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Gissade på dom flesta frågor.


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Frilansare

Tack, lite lättare idag!

Medlem
Medlem

______________________________________________________________________
Perkele.. gick sådär. Borde haft 2 rätt till men slarvade för mycket.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Avstängd
123
Skriv svar