Robot
OlliOlli World

Är Radlandia det förlovade skateboardparadiset? Eller borde du boka en biljett någon annanstans?

#olliolli-world

Medlem

Trevligt. Har spelet på min wishlist. Nu blir det nästan ett köp direkt.

Medlem

Såg roligt ut.

319kr känns lite saftigt för ett sådant spel däremot. Lägger det i listan av spel att hålla ett öga på.

Medlem

OlliOlli var bland dom första spelen jag köpte till PS4an och det var svinsvårt.
Jag kom verkligen ingenstans. Då insåg jag att jag är för dålig för att spela skatespel även om jag tycker det ser kul ut.

signatur

PSN: OAKTHYR

Skribent
Skrivet av OAKTHYR:

OlliOlli var bland dom första spelen jag köpte till PS4an och det var svinsvårt.
Jag kom verkligen ingenstans. Då insåg jag att jag är för dålig för att spela skatespel även om jag tycker det ser kul ut.

De har varit vänliga nog att lägga in checkpoints i detta spel. Det gör det lite lättare.

signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

@Mike Stranéus Kan man nästan säga att du blev..

Ollad av OlliOlli World?

signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Intressant! Skulle vilja köra en demo dock

Skribent
Skrivet av Gustav Höglund:

@Mike Stranéus Kan man nästan säga att du blev..

Ollad av OlliOlli World?

Som fan också.

signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av Lasrod:

319kr känns lite saftigt för ett sådant spel däremot. Lägger det i listan av spel att hålla ett öga på.

Ja tyvärr, 319 kr.. 😲
Hade tyckt det var värt 149 kr eller på Gamepass.

Medlem

Jag fick OlliOlli 2 med Playstation plus någon gång (2015 kanske?). Jag hade aldrig fått för mig att köpa det. Men jag blev otroligt positivt överraskad.

I denna recensionen så lät det ju lovande. Om det är större och bättre än föregångaren så känner inte jag att 319 kr är så överdrivet. Nu kommer det ju garanterat hunnit sjunka i pris innan jag vetat av allt jag tänkt spela före i vilket fall som helst.

Medlem

Kostar 20 något på Switch just nu.

1
Skriv svar