Gotta go fast! En tredje Sonic-film och en tv-serie på gång

Robot
Gotta go fast! En tredje Sonic-film och en tv-serie på gång
Medlem

Någon som tror det skulle blivit i närheten av lika lyckat om fansen inte fått dem att ändra på hur Sonic såg ut?

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av jeppe109:

Någon som tror det skulle blivit i närheten av lika lyckat om fansen inte fått dem att ändra på hur Sonic såg ut?

Utseendet är inte allt, men Sonic såg ju ut som en parodi så jag är glad att det blev tryck på dem att ändra utseendet. Gillar rösterna också, för övrigt. Förutom att Robotnik inte låter ett dugg som Robotnik, men Jim Carrey är en talang värd att ha i den rollen ändå.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Jag måste säga att första filmen är en av de bästa TV-spelsfilmerna jag sett. Säger kanske inte så mycket men den var riktigt rolig.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Den var oväntat bra, hade iofs noll förväntningar.

Medlem

Inväntar första trailern av serien med nya designen av Knuckles så alla kan bli arga och sen boosta serien genom en ny design >_<. Eller så kan de bara slänga in Uganda Knuckles istället och göra det lätt för sig.

Medlem

Wow, Hade helt missat trailern på 2a filmen.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Sonic var ju den bästa "Spel"-filmen jag sett, nice att de gör mer.


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Jag måste säga att första filmen är en av de bästa TV-spelsfilmerna jag sett. Säger kanske inte så mycket men den var riktigt rolig.

Jag håller med! Försökte hålla förväntningarna så låga som det bara gick och blev positivt överaskad! =D

Medlem
Skrivet av Lauchen:

Den var oväntat bra, hade iofs noll förväntningar.

Håller med och samma här. Dessutom jävligt kul att se Jim Carrey i en fullkomligt bindgalen roll för tankarna tillbaka till hans storhetstid under 90-talet.

1
Skriv svar