20.00 - FZ streamar Elden Ring!

Robot
20.00 - FZ streamar Elden Ring!

Häng med oss - och vinn hoodies och mössor!

#elden-ring, #fz-play, #twitch


Moderator

Jädrar va jag är taggad!

Medlem

Hoppas många tunar in! Personligen har jag sett nog och klar för imorgon!

Medlem

Tyvärr lite för tidigt för en elden ring stream i mitt tycke. Jag vill ha spelat spelet själv innan jag tittar på när andra spelar.

Skrivet av Wakkaah:

Jädrar va jag är taggad!

Lite regler för streamen: en shot för var gång du dör?!?


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Testpilot

Jättefina priser men tyvärr vill jag nog inte bli spoilad.

Redaktör
Skrivet av Snake Plissken:

Lite regler för streamen: en shot för var gång du dör?!?

Haha! Värre än ”Tipsextra med pling”.


signatur
Medlem

Är det fortfarande möjligt att vinna priser om man är inloggad på streamen, men sitter med ögonbindel och hörselkåpor? 😁

Medlem

Någon som vet hur det fungerar när man köper Elden Ring i butik eller förbeställer hos butik? Har en Series S vilken är utan skivspelare! Får man en spelkod med då tro?

Medlem
Skrivet av KortTjock:

Någon som vet hur det fungerar när man köper Elden Ring i butik eller förbeställer hos butik? Har en Series S vilken är utan skivspelare! Får man en spelkod med då tro?

Beställde du en digital utgåva? För annars så går det nog inte.

Medlem
Skrivet av KortTjock:

Någon som vet hur det fungerar när man köper Elden Ring i butik eller förbeställer hos butik? Har en Series S vilken är utan skivspelare! Får man en spelkod med då tro?

Nej konsolerna kör inte med spelkoder.

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Beställde du en digital utgåva? För annars så går det nog inte.

Inte beställt alls på grund av att jag är osäker 😂!

Medlem
Skrivet av rosski:

Nej konsolerna kör inte med spelkoder.

Okej, tack för svar! Då får man väl köpa dyrare genom Microsoft store då 😅

Moderator
Skrivet av fingalf:

Är det fortfarande möjligt att vinna priser om man är inloggad på streamen, men sitter med ögonbindel och hörselkåpor? 😁

Första give away kommer att ske precis i början av streamen efter vi har kollat på vilka olika klassser man kan börja som och skapat en karaktär. Så den kan man lätt hänga på och ändå undvika spoilers!

Moderator
Skrivet av Snake Plissken:

Lite regler för streamen: en shot för var gång du dör?!?

Låter som en kul idé men osäker om jag får sova i sängen inatt för min fru efter streamen då. Däremot kommer jag lägga in en death counter!

Medlem
Skrivet av KortTjock:

Okej, tack för svar! Då får man väl köpa dyrare genom Microsoft store då 😅

Det var den största anledningen till att jag köpte en PS5 med skivspelare istället för en digital PS5. Elden Ring är 240kr billigare på skiva än i den digitala butiken. I längden blir det ganska mycket pengar.

Moderator

Man kommer under streamen kunna skriva !död eller !d för att se hur många gånger jag dött totalt! Inte lika bra som shots men kanske ändå något @Snake Plissken

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Det var den största anledningen till att jag köpte en PS5 med skivspelare istället för en digital PS5. Elden Ring är 240kr billigare på skiva än i den digitala butiken. I längden blir det ganska mycket pengar.

Samma här, har redan sparat in ca 700 kr på 3 spel jag velat spela dag 1

Skrivet av Wakkaah:

Man kommer under streamen kunna skriva !död eller !d för att se hur många gånger jag dött totalt! Inte lika bra som shots men kanske ändå något @Snake Plissken

En death counter är ju det absolut bästa man kan ha till ett sånt spel 👍 nästan ett tvång att man ska ha det på stream tycker jag


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Det var den största anledningen till att jag köpte en PS5 med skivspelare istället för en digital PS5. Elden Ring är 240kr billigare på skiva än i den digitala butiken. I längden blir det ganska mycket pengar.

Har inte ägt en konsol på flera generationer och har inte så stor budget, där av min series S och jag ville helst bara kunna spela Gears of War egentligen och något spel här och där, aldrig varit intresserad av FromSoftwares spel, men det här såg mysigt ut med stora jävlas pjäser och mystiska varelser!

Medlem

Kul med stream. Är inte köpsugen, men ändå lite nyfiken, så blir lagom att se någon annan plågas och dö 🤣

Medlem

Nice, jag är på!

Det enda problemet jag ser med FZ streams är att ni börjar för sent och slutar för tidigt! XD


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Moderator
Skrivet av Tdoggahdogg:

Kul med stream. Är inte köpsugen, men ändå lite nyfiken, så blir lagom att se någon annan plågas och dö 🤣

Då ska jag lida för dig, min vän!

Moderator
Skrivet av Soulless:

Nice, jag är på!

Det enda problemet jag ser med FZ streams är att ni börjar för sent och slutar för tidigt! XD

Utmärkt konstruktiv kritik. Vi får försöka göra vad vi kan för att förse dig med mer FZa-streams i ditt liv!

Redaktör

#timing


signatur
Moderator

Ibland får man till det!

Medlem

Nu äre fan snart dags 10 minuter kvar! och Wakkaah du är en fröjd att se på twitch, grym är du!


signatur

Allätare

Inaktiv

Någon som får annat än ”app not released”?

Medlem

Det här spelet va verkligen meh som bäst.

Medlem

Snart är det dags för FZ-Stream greatest hits 💪

12
Skriv svar