Såja, nu har vi ett exakt releasedatum för Gotham Knights

Robot
Såja, nu har vi ett exakt releasedatum för Gotham Knights

Halloween-feeling för Warner Bros nästa.

#datum, #gotham-knights, #release

Medlem

Hoppas verkligen att detta kan bli något bra!

Medlem

Håller med ovan.

Nu är det ju inte Rocksteady som gör spelet, men jag hoppas ändå på ett underhållande och bra spel. Om allt går vägen så ska det bli ett nöje att få glida runt i mörka och helmysiga Gotham City igen. Arkham-serien är fantastisk. Jag tyckte även Origins var helt OK.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Frilansare

Gillar inte riktigt casten, men beredd att ge det en chans i soffan, kanske med grabben.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Gillar inte riktigt casten, men beredd att ge det en chans i soffan, kanske med grabben.

Nightwing och Batgirl är solida. De andra är jag mer skeptisk mot.

signatur

I drank what?

Medlem

känns konstigt med att batman är död :/

Medlem
Skrivet av Mirage:

Nightwing och Batgirl är solida. De andra är jag mer skeptisk mot.

Red Hood är badass, han är väl lite som DCs Punisher tror jag. Vet dock inte om denna versionen av honom är badass.

Medlem

Luktar lite väl mycket 'Marvel's Avengers' av detta.

signatur

subterranean homesick alien

Muppigt namn när förra Batman spelet hette Arkham Knight

Gotham Knights verkar iaf göra akrobatdelen lite saktare så det ser trovärdigare ut. Har aldrig gillat att tex Spindelmannen slåss och hoppar runt så löjligt fort i när man slåss

signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Varken första eller sista gången Batman är död, eller ens "död", så jag hade inte oroat mig

Döden är trots allt vardagsmat för superhjältar.

Medlem

Ser fram emot detta spel och det blir ett PlayStation 5 köp. Hoppas det är skoj i singel player. Kommer inte lira Co-Op.

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem
Skrivet av Fiigaro:

Red Hood är badass, han är väl lite som DCs Punisher tror jag. Vet dock inte om denna versionen av honom är badass.

Jag läste inte mycket DC som ung, den enda Red Hood jag har sett är den gnälliga, menlösa Red Hood från DC Titans på Netflix.

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Muppigt namn när förra Batman spelet hette Arkham Knight

Gotham Knights verkar iaf göra akrobatdelen lite saktare så det ser trovärdigare ut. Har aldrig gillat att tex Spindelmannen slåss och hoppar runt så löjligt fort i när man slåss

Spindelmannen var ett dåligt exempel då han är MUPPSTARK. Att han rör sig snabbt är fullt logiskt. Han har aldrig riktigt visat hur stark han är,ett bra exempel är när Parker dör och Doc Ock tar över hans kropp och "blir" spindelmannen. Han slår av käken, och då menar jag clean off från kroppen på Scorpion.

Har du sådan styrka inom dig, så kan du nog röra dig fort också... Sen lägger vi till hela "fysik spelar ingen större roll för en superhjälte, så länge som det är cinematiskt korrekt."

signatur

I drank what?

Skribent
Skrivet av SWEBarb:

Just "Batman" är väl mer en symbol, karaktären som bär dräkten dör ju lite nu och då under seriens gång och sen plockas upp av någon annan vad jag förstår. Sen vet jag inte hur allt hänger ihop med de olika världarna i DCs universum, men det verkar inte som Bruce alltid är den som är under masken.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Mirage:

Jag läste inte mycket DC som ung, den enda Red Hood jag har sett är den gnälliga, menlösa Red Hood från DC Titans på Netflix.

Spindelmannen var ett dåligt exempel då han är MUPPSTARK. Att han rör sig snabbt är fullt logiskt. Han har aldrig riktigt visat hur stark han är,ett bra exempel är när Parker dör och Doc Ock tar över hans kropp och "blir" spindelmannen. Han slår av käken, och då menar jag clean off från kroppen på Scorpion.

Har du sådan styrka inom dig, så kan du nog röra dig fort också... Sen lägger vi till hela "fysik spelar ingen större roll för en superhjälte, så länge som det är cinematiskt korrekt."

Jag läser inte serier men gillar att läsa Wikis på saker som intresserar mig så har mest fått infon därifrån och från lite forum men tycker Red Hood verkar cool, hans design är nice iaf. Riktigt stor, biffig som fan och skulle säga läskigare än Batman för Red Hood kommer tortera eller stoppa en kula i skallen på dig utan en andra tanke så länge han tycker du är en tillräckligt stor POS. Han sticker ut lite i Batman familjen med en lite mer unik dräkt som är väldigt lätt att känna igen.

Har dock svårt att tro att resten av Bat-gänget kommer tycka det är ok att Red Hood mördar? Ska bli intressant att se vad för typ av relation han kommer ha med de andra tre i spelet.

Har fått intrycket av att han är ganska lik Punisher men skulle gissa på att Red Hood är generellt farligare.

1
Skriv svar