Lego Star Wars-utvecklarna pratar om att bygga galaxen i spelet

Robot
Lego Star Wars-utvecklarna pratar om att bygga galaxen i spelet
Medlem

Noel, ta en titt på det här.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Avstängd

Jag kanske är sugen på det här igen. Åratal sedan jag spelade konceptet nu.

Hoppas dom ändrat på sitt värdelösa sparsystem sedan tidigare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det här känns verkligen som det ultimata Lego spelet. Alla 9 filmer, damn! Jag undrar hur mycket tid de lagt på varje episod och om de kommer bli ett gigantiskt spel.

Det här känns verkligen som 10 åriga jags drömspel och av det lilla jag har sett känns det sååå mycket mer polerat än något av de Lego spelen jag lirade för många år sen. Tyckte att i trailers såg det ut som om att combaten fått en rejäl uppdatering. Jag hoppas det blir lite mer hack n slash med melee karaktärerna och lite mer diverse abilities man kan använda som force lightning och kanske kasta granater och sånt. Har inte lirat ett Lego spel sen typ 2008 så har ingen aning om hur bra de nyare spelen är.

Kommer definitivt vilja testa detta förr eller senare. Hoppas det blir så bra som det ser ut. Antar att Rouge One inte kommer vara en del av detta? Man kan undra om de kommer göra ett Lego The Mandalorian spel kanske? Skulle säkert passa bra som ett DLC.

Medlem

Intressant spel och givet köp! Förmodligen. Till PlayStation 5 isf. Kul att kunna lira Co-Op då.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Skribent
Skrivet av Fiigaro:

Har inte lirat ett Lego spel sen typ 2008 så har ingen aning om hur bra de nyare spelen är.

Spelade DC Supervillains som var ett gratis månadsspel på PS Plus för ett tag sedan. Även om grunden är densamma som tidigare spel känns det ändå som de utvecklat formeln lite med hubvärldar, fler sidouppdrag, m.fl. Men det är ju fortfarande: använd karaktär X för att kunna göra Y, samla mynt, guldklossar, röda klossar för att låsa upp "fusk" etc.

Baserat på intervjuer och klipp från Star Wars: TSS känns det som att TT Games har försökt se över konceptet genom att ändra vissa saker och förfina andra. Om det blir en större revolution från tidigare LEGO-spel återstå att se. Men det ser ju onekligen otroligt charmigt ut. Och ambitiöst.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Skribent

Jag tror på det här spelet. Det känns som de försöker förnya ett koncept som i stort varit samma sen första spelet, men inte gå allt för långt ifrån heller.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar