Vinn Just Cause 2

Inaktiv

grymt sköna kontroller till PS3 :`( jasså Blåmes du är i samma situation som jag

Gl then
"SMÖRA"---> FZ NI ÄGER HÅRT ! xD

Medlem

Tyckte demot var Riktigt roligt, hoppas man vinner!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Jag har inga ambitioner att spela detta spelet men om jag vinner så kan jag byta till mig ett annat spel

Nej men det är säkert ett bra spel men har inte spelat ettan. Om jag skulle vinna blir det nog att skaffa ettan okså >.<

Inaktiv

Det märks att det är ett svensk utvecklat spel.
De lät Fuglesang knåpa ihop fysikmotorn direkt efter att han hade landat eller?

Inaktiv
Skrivet av Kveldulver:

Det märks att det är ett svensk utvecklat spel.
De lät Fuglesang knåpa ihop fysikmotorn direkt efter att han hade landat eller?

Det är Havok som används. Fysiken i spelet är designad för att vara underhållande och inte realistisk. Så du tycker svenska spel har orealistisk fysik eftersom du gör denna koppling till Sverige?

Inaktiv
Skrivet av Buio:
Skrivet av Kveldulver:

Det märks att det är ett svensk utvecklat spel.
De lät Fuglesang knåpa ihop fysikmotorn direkt efter att han hade landat eller?

Det är Havok som används. Fysiken i spelet är designad för att vara underhållande och inte realistisk. Så du tycker svenska spel har orealistisk fysik eftersom du gör denna koppling till Sverige?

Fuglesang är svensk. Det är vad jag menar!
Det var nämligen första tanken som slog mig när jag körde något av de "luftskepp" som är förklädda till bilar och andra fordon i spelet. Att detta vore ett spel för den mån-trånande Fuglesang.
Jag höll nästan på flyga av banan med en trehjulig glassbil som kunde mosa upp för berg som om de vore nedförsbackar. Vilket gav ett oseriöst intryck och en hel del vibbar av det avskyvärda och ökända Big Rigs.

Så underhållande och realistiskt har blivit två motpoler numera? Nya varm och kall?

Inaktiv
Skrivet av Kveldulver:

Fuglesang är svensk. Det är vad jag menar!

Så underhållande och realistiskt har blivit två motpoler numera? Nya varm och kall?

Du sa "Det märks att det är ett svensk utvecklat spel" vilket då skulle förknippa svenska spel i allmänhet med orealistisk fysik. Rent generellt är det en negativ kommentar om svenska spel alltså.

Det är inga motpoler, men du missar poängen. Nämligen det att fysiken är gjord för att vara överdriven (och underhållande) på ett sätt som inte gått med realistisk fysik. Med andra ord "over the top" som brukar beskriva en del filmer t.ex.

12
Skriv svar