Snowboard-spelet Shredders släpps nästa vecka

Robot
Snowboard-spelet Shredders släpps nästa vecka

Fortsätt sportlovet med Shredders.

#Shredders, #snowboard, #sport


Medlem

Saknar ett snowboardspel till Switch 😭


signatur

IDKFA

Skribent
Skrivet av mrFluffy:

Saknar ett snowboardspel till Switch 😭

Ja, som jag väntade på Steep


signatur

"Writer and Fighter"

Skribent
Skrivet av mrFluffy:

Saknar ett snowboardspel till Switch 😭

Grand Mountain Adventure är inte direkt ett särskilt avancerat snowboard/skidspel. Men det är ett charmigt litet indiespel från en svensk spelutvecklare som heter Toppluva (loving it) som får en att släppa tankarna en stund. Det släpps till Switch, eller har precis släppts. Det kanske inte täcker abstinensen, men förhoppningvis är det ett litet plåster.

Jag spelade det på iPad och har bara fina minnen av det.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Skribent
Skrivet av Mike Stranéus:

Grand Mountain Adventure är inte direkt ett särskilt avancerat snowboard/skidspel. Men det är ett charmigt litet indiespel från en svensk spelutvecklare som heter Toppluva (loving it) som får en att släppa tankarna en stund. Det släpps till Switch, eller har precis släppts. Det kanske inte täcker abstinensen, men förhoppningvis är det ett litet plåster.

Jag spelade det på iPad och har bara fina minnen av det.

Såg ju riktigt mysigt ut! Toppluva var nog bästa namnet ever ocskå

Lägger in en länk till trailern här.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Har väntat på ett bra Snowboardspel sen Amped 2 till Xbox. Det återstår att se om detta är det.

Ambassadör
Xbox

Det här kommer att bli najs!


signatur

Jump in.

Medlem

Detta fick mig att tänka på spelet 1080 till N64 back in the days.. Kanske blir ett köp, hade varit ni e till Xbox gamepass.

Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

Grand Mountain Adventure är inte direkt ett särskilt avancerat snowboard/skidspel. Men det är ett charmigt litet indiespel från en svensk spelutvecklare som heter Toppluva (loving it) som får en att släppa tankarna en stund. Det släpps till Switch, eller har precis släppts. Det kanske inte täcker abstinensen, men förhoppningvis är det ett litet plåster.

Jag spelade det på iPad och har bara fina minnen av det.

Såg mysigt ut, blir nog ett köp, tack för tipset!

Vill ha ett typ SSX Tricky till Switch!


signatur

IDKFA

Ambassadör
Xbox
Skrivet av JonnyBOj:

Detta fick mig att tänka på spelet 1080 till N64 back in the days.. Kanske blir ett köp, hade varit ni e till Xbox gamepass.

Shredders kommer till Xbox Game Pass


signatur

Jump in.

Medlem

Vilken slump!
Jag hittade detta för en vecka sedan - skönt lir faktiskt!


signatur

Niet.

Medlem

Ohhh, detta såg nice ut Fasen att jag inte längre har något Xbox då detta känns som ett spel att upplevas i soffan med en handkontroll

Chefredaktör
Skrivet av skurk:

Har väntat på ett bra Snowboardspel sen Amped 2 till Xbox. Det återstår att se om detta är det.

Amped! Oj vilka fina spel det var. Eller i alla fall ettan och tvåan. Körde aldrig trean.
Kommer ihåg att soundtracket var magiskt!

Skribent
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Amped! Oj vilka fina spel det var. Eller i alla fall ettan och tvåan. Körde aldrig trean.
Kommer ihåg att soundtracket var magiskt!

Del tre var mos def mest skruvat, men sjukt roligt. Och hade precis som tidigare delar ett fett soundtrack. Amped 2 & 3 är nog mina favoritsnowboardspel någonsin.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Amped! Oj vilka fina spel det var. Eller i alla fall ettan och tvåan. Körde aldrig trean.
Kommer ihåg att soundtracket var magiskt!

Hoppas att detta ger lite av den känslan. Mer realistiskt än SSX och Steep men ändå rätt arkad. Det ser ju härligt ut på trailers åtminstone. Annars går jag snabbt tillbaka till riders republic.

Medlem

Jag är hoppfull. Ser gärna att skidor introduceras på sikt också om spelet har den där känslan som Ubisoft-spelen saknar.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Amped! Oj vilka fina spel det var. Eller i alla fall ettan och tvåan. Körde aldrig trean.
Kommer ihåg att soundtracket var magiskt!

Nä, visste inte ens att det fanns en trea.

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Amped! Oj vilka fina spel det var. Eller i alla fall ettan och tvåan. Körde aldrig trean.
Kommer ihåg att soundtracket var magiskt!

Har kvar mitt Xbox endast för att kunna lira Amped 2

Chefredaktör
Skrivet av P2daO:

Har kvar mitt Xbox endast för att kunna lira Amped 2

Det förstår jag verkligen!

1
Skriv svar