Vad gör ni nu?

Medlem
Skrivet av greb1989:

10k? Nej, det visste jag inte... Måste bli svårt att ha någon form av översikt där?

Ja, det är inte enkelt...men jag är väldigt glad för att dom infört funktionen att man kan högerklicka på titeln som spelas just nu och välja att radera den från spellistan

Medlem
Skrivet av Tvättbjörn:

Pluggar,

Eller ja, läser den fyrtioelfte artikeln om samma ämne som man gör när man pluggar historia

Fett godkänt fredagsmys. Kör du någon mod? Jag är sugen på att prova Age of Enlightenment men har inte kommit till skott ännu.

ingen mod. sökte på Age of Enlightenment när du nämnde det. något man bör testa 🥳


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Kollat så huset är ok efter blåsten. Vilket det var, har ett jävla valnötsträd som ligger risigt till bara tror det gjort sitt efter 60år.

Dricker lite öl hos en polaren och spelar Talisman med några st


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Har precis skapat min karaktär i Final Fantasy XIV. Har också tagit emot ett paket med nudlar och asiatiska snacks som jag beställt.

Medlem

Dricker cola och surfar runt lite i väntan på att åka på ölprovning.

Medlem

Slökollar säsong två av Raised by Wolves.
Lite seg men jag fortsätter ju kolla så helt kass kan jag inte tycka att det är.

Medlem

Sitter på LAN! 6 grabbar som spelar Hell Let Loose tillsammans, med bira/vin/sprit och en god mängd kroppsdoft.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Medlem

Kollar mello… och hinkar i mig Prosecco

Medlem

Spelar Assassin's Creed Origins, dricker en god öl, gott snus och har det allmänt riktigt gött. Tapetserat och målat hela dagen lång så känner mig riktigt förtjänt av den här stunden nu.

Medlem

Försökte logga in på Steam, Fel lösenord? Wtf? För Andra gången?

Visar sig att min pw manager var korrupt. Lyckades i alla fall återställa den genom att hitta en gammal version av filen. Har fixat alla konton utom just Steam, men tar det med supporten då jag ändrade lösenordet på Steam med den korrupta filen.

Var nära där att jag såg en mörk helg framför mig med att ändra lösenord på alla konton som jag använder.... sheesh.

Sitter på balkongen och njuter av solen å en kall öl 🍺


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Nyss klarat Cyberpunk. Körde med Nomads.

Tyckte att main story var tråkig överlag. Några coola uppdrag men annars blek. Kollade på trophyn man fick och inte ens 10% procent har klarat spelet, blev förvånad. Tog knappt 30 timmar så tycker fler borde ha tagit sig tiden.

Nu spelar jag postgame och det är så mycket roligare. Man får utforska staden mer och träffa många bra karaktärer. Här glänser spelet verkligen. Staden är så kompakt och levande att man bara kan gå runt och mysa. Det händer random saker då och då och det finns gäng att slakta här och där.

Just nu 4 av 5.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Har kollat lite när FZ spelade Elden Ring,nu spelar jag själv Elden Ring är i Atlus Tunnel

Medlem

Stängde nyss ner elden Ring efter att ha suttit med det halva dagen, kämpar mig framåt i endgame areas och blev nyss level 130. Jäklar vilken resa det har varit hittills, mind-blowingly mycket innehåll.

Nu blir det att köra den traditionella dailyn i binding of Isaac med tjejen!

Medlem
Skrivet av Freakon:

Läser 12 Rules of life av Jordan B Peterson. Den har redan fått mig att sprudla av glädje samt fälla några tårar. Så som han sätter ord på ens tankar är fantastiskt givande. Rekommenderas varmt till alla som söker efter mening med livet.

Edit: märkligt men kul är att Disco Elysium har fått ett helt annat djup i takt med att jag betar av boken.

Sitter och läser vad som händer i omvärlden.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Spelade Gran Turismo men blev trött så kollar lite film innan jag ska sova, ”Parfymen”. Började rätt bra men tappade på slutet, fiskade fram mobilen medan som det märks…

Medlem
Skrivet av Hanzo:

https://www.youtube.com/watch?v=fSQSETwnrio

Sitter och läser vad som händer i omvärlden.

Fantastisk video, får gåshud och tårar i ögonen. Tack.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Spelar Mass Effect Legendary Edition på PS5. Har aldrig spelat igenom något av spelen förutom Andromeda. Tänkte att det var dags nu.

Ettan börjar bra. Storyn kickar igång direkt och det ser bättre ut än vad jag trodde att det skulle göra. Märks att det är gammalt såklart men ändå.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

"jobbar" i 4 timmar till


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Medlem

Tog precist General Radahan och ska fortsätta Sellens och Rannis Quest

Medlem

Sitter I Los Angeles I en studio och förbereder en show. Lite slow men kommer bli fab. *humblebrag*


signatur

Videomupp

Medlem

Ligger och tänker på Ukraina och det helvete som pågår där. Har en intervju i veckan för en chefsposition, men har svårt att tänka på det och undrar om världen kommer finnas kvar om någon månad.

Medlem

Pluggar...Så oerhört svårt att motivera sig för det just nu när ryssjävlarna slaktar ett folk.

Ut och går med hunden på en morgon promenad!
Eller kanske hon som är ute och går med mej


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Borde egentligen jobba, men sitter bara och dagdrömmer om att få spela D2R med min barndomskompis. Aja, får gå ut på en tillsynsrunda istället.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Käkade precis en macka, haft lunch på jobbet. Jobbar till 18 idag, så det är bara att bita ihop och kötta igenom eftermiddagen. Ikväll ska jag nog klara ut FFVII-remaken på PC, det ser jag fram emot. Hört att slutat ska vara lite av en vattendelare, får se.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Registrerar saker på jobb och lyssnar på chiptunes av en forummedlem:

https://www.youtube.com/watch?v=hnxMYsI2EDM

Medlem

Lyssnade just på Zelenskys tal till Sverige.
Nu ska jag klippa internet och skriva vidare på min rapport.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Skriv svar