Ghostbusters: Spirits Unleashed har utannonserats
Ett asymmetriskt multiplayer-spel där vi får lira som ghost eller buster.
#Ghostbusters-spirits-unleashed, #Illfonic
Jag har nog någonstans kring 200 timmar under bältet med Friday the 13th-spelet, och dottern har mer än det dubbla. Dessutom älskar jag de gamla Ghostbusters-filmerna, så det här känns som ett måste att testa.
Med det sagt förhåller jag mig ändå lätt skeptisk. Har svårt att se de båda världarna mötas. Men jag hoppas att det ska bli bra.
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Som en fotnot: Spelet skrivs tydligen av Elyse och James Willems från Funhaus.
Vet inte riktigt vad hon skrivit innan, tror det är barnböcker?
Men hon är ju fantastisk och borde ju har rätt bra koll på spel samt film så att jag tror säkert att hon kan prestera rätt bra här.
Det förra coop Ghostbusters fick väl rätt bra betyg vill jag minnas. Har inte testat det själv även om jag äger det på EGS. Kanske blir att värma upp med det!
Jag orkade en knapp timma när jag drog ner det på EGS. Det var säkert bra när det kom, men det hade verkligen inte åldrats väl. Tyvärr.
(Om du tycker annorlunda får du rapportera här! Kanske blir spelet bättre efter den olidliga tutorialen?)
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
De tidigare Ghostbusters-spelen var ju bra för att de hade en story och en koppling till filmerna. Ett generiskt pvp multiplayerkrafs kommer ju inte vara i närheten så bra... blir alltid väldigt enformigt och trist, speciellt om de också tänkt det ska vara "liiiivee seeeervice" på det också...
Men vi får se hur det blir. Men jag skulle hemskt gärna vilja ha ett nytt Ghostbusters-spel med en riktigt bra story, om man sedan kan köra det coop så står jag först i kön för den... Men ett pvp-spel i någon form av Evolve-stuk då eller? Nej tack, står över.
Spelet såg intressant ut tills jag såg det var Illfonic som gjorde det. Efter debaklet med Friday the 13th och kvalitéten på Predator: Hunting Grounds, så skippar jag nog denna.
Ja det var detta som fick mig att höja på ögonbrynet också, de spelen var ju riktigt skräp.
Ja det var detta som fick mig att höja på ögonbrynet också, de spelen var ju riktigt skräp.
Jag älskade F13th men P:HG var ingen höjdare. Sen all copyrightskit runt F13 hjälpte inte.
Hur intressant detta än ser ut så Illfonic säger att jag ska passa.
I drank what?