District 9-regissören Neill Blomkamp gör battle royal

Robot
District 9-regissören Neill Blomkamp gör battle royal

Eller snarare, battle royal 2.0!

#off-the-grid


Medlem

Bakåtvänt keps och svärd.
Wow, ballt värre.

Medlem

Behöver mer info. Dom har inte fångat mitt intresse med denna trailer.

Medlem

Önskar detta vore ett april skämt. Hade så gärna sett ett cinematiskt single-player spel från Neil, istället för Battle Royal 🤮

Gnällkuk

BR känns extremt tufft med tanke på hypen som blev efter PUBG och Fortnite. De som är kvar idag är nog svåra att rucka på, känns som ett konstigt beslut för "en relativt liten studio" att som första projekt ge sig på BR och dessutom AAA. Nåväl, vi får väl se vart det hela landar i när det börjar visas lite faktiskt gameplay. Lite tracer rounds som skjuts random mot natthimlen i någon djungelmiljö var ju inte så mycket att gå på.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Låter riktigt intressant!

Känns som att de tog lite inspiration på sin teaser från Riots Valorant - bedöm själva: https://youtu.be/jIE4BT2rc-4 eller https://youtu.be/g8amyzDHOKw?t=141


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem

Får tyvärr medge att jag blir lite besviken.😔

Bloomkamp, AAA, gillade District 9. Förväntade mig nog ett SP-spel med intressant story

…och så blir det ett Battle Royal.
Kan säkert bli ett bra spel, men inget för mig iaf.

Medlem

Gillar namnet, gillar känslan som förmedlas, resten får visa sig.

När kommer det ett Battle Royall då?

Medlem

Oooh! Niell Blomkamp...uuuääh Battle Royal.

Medlem

Royale*


signatur

Jätteintressant information.

Royale With Cheese

Medlem

Tyvärr beskriver inte artikeln sanningen som studion försöker dölja.
Titta på BigFryTV på Youtube så får ni mer kött på benen. Spelet kommer vara EXTREMT mycket byggt på NFT samt cryptovaluta. Utvecklarna använder hot och utpressning för att dölja detta trots att det finns (funnits) offentlig information om det.

Kommer inte röra det med en mils påle. Bojkotta maffia utvecklare!

ps. Läs på och uppdatera artikeln!

1
Skriv svar