Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Färskt kött i mobilerna, Bushido-spel på PS1 eller AAA-titlar? Smaken är som baken.

#SPELHELG


Medlem

Sniper elite 5 får det bli.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Old World. Bästa Civilization-4X-spelet på länge tycker jag!

Medlem

Blir till att köra lite World of Warcraft i syfta om att klara lite solo mythic raids från Legion

Medlem

Jag fortsätter prickskjuta testiklar i Sniper Elite 5

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag fortsätter prickskjuta testiklar i Sniper Elite 5

Såg att den fanns i Xbox appen. Lite sugen på att testa.

Annars blir det väl fortsätta diablo Immortal.

Medlem

Diablo Immortal och Destiny 2 😊


signatur

Death by Snu Snu🥰

Medlem

Jag har spelat ca 90 min av A plague tale.
Köpt för en hunka på PS-rea och jag kan säga redan nu att detta är ett av det bästa stealth-spel jag lirat 😎

Medlem

Backloggnötet fortsätter med Ghost of Tsushima!


signatur

gorm streamar ibland!

ndr
Medlem

Jag kommer spendera halva dagarna på toa så jag kan spela Diablo utan att ungar och fru stör.

Frilansare
Skrivet av Ratnip:

Jag har spelat ca 90 min av A plague tale.
Köpt för en hunka på PS-rea och jag kan säga redan nu att detta är ett av det bästa stealth-spel jag lirat 😎

Ja visst är det mysigt! Och för en hunking bara. Nu ser jag fram emot uppföljaren!

Medlem

Diablo Immortal med en nyköpt Nacon Mg-x PRO till mobilen Fungerar fint

Medlem

Pokemon Go, det är Go Fest event lördag o söndag 8timmar per dag så...

Medlem

Allt utom Diablo Immortal

Fast den här helgen blir det nog en del Keplerth, Hero Realms och Dyson Sphere Program (tack Edd1e, nästan glömt denna pärla).

Medlem

Blir nog Dyson Sphere Program.
Diablo Immortal, ne huvva. Eller, okej gillar folk det så råkk ånn. Jag skulle hellre speedrunna The You Testament dock.

Medlem

Jag ska spela mera Rogue Legacy 2. Bara kommit två bossar in men jag har väldigt kul med spelet! Ett av dom få spelen som jag alltid ser till att ge tid i vardagen. Ska bli schysst att faktiskt dra lite "hård" tid till spelet och komma längre fram i helgen!

FM-guru
F.d. Sisyr

Nytt grafikkort installerat, så det blir till att testa ögongodis. Vad vet jag dock inte...

Medlem

det är dags för far cry 6 äntligen


signatur

//monster

Medlem

Har testat Shredders, vilket jag blev väldigt positivt överraskad av. Har lirat lite Crysis 2 (Xbox 360 versionen) och ska även pröva Generation Zero, vilket känns spännande då det utspelar sig i Sverige.

Medlem

Hur många skall spela diablo immortal på pc? Hör att många skall spela spelet via mobiler, men jag skulle vilja veta spelkänslan på pc vs d2 och d3.


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem
Skrivet av vbgbasse:

Hur många skall spela diablo immortal på pc? Hör att många skall spela spelet via mobiler, men jag skulle vilja veta spelkänslan på pc vs d2 och d3.

Styrningen känns väldigt annorlunda(dålig) mot d2/d3 annars är det bra.

Medlem

Hmmm action quake2 stod på listan igår... Det lär nog stå där ett tag.

Och som vanligt world of tanks.

Tänkte spela lite horizon zero dawn om tiden vid Playstation infinner sig.

Medlem

Fortfarande Elden Ring. 400 timmar nu och hjälper bara andra med bossar, men vill ju inte att det ska ta slut.


signatur

Memento Mori

Medlem

Fortnite! Event idag

phi
Medlem

Ökat krediten på kortet så nu ska jag swipa i Diabluh Immortulh!

Medlem

Assassin’s Creed: Origins samt Sniper Elite 4. Fick mersmak efter att ha betat av 5:an. Ett okomplicerat spel men ack så underhållande.

Medlem

Puzzle Quest och Castlevania: Circle of the Moon. Absolut inte bästa spelet i serien men fortfarande ett bra spel.

Medlem

Deus Ex med GMDX modden.

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

det är dags för far cry 6 äntligen

Sammanfaller med att det dykt upp som torrent ser jag


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem
Skrivet av Aesoprock:

Sammanfaller med att det dykt upp som torrent ser jag

har ägt det men inte hunnit spela, har så jävla mkt spel. 220 ca på epic, 300 på steam, sen har vi okänd mängd på gog å andra ställen sen körde jag nyligen klart far cry 5 å vore tråkigt köra båda i sträck, blir så enformigt då dom är så lika. bra å veta att du har koll på torrents dock, vad beror det på? (äger alla far cry)


signatur

//monster

12
Skriv svar