Kojima sägs jobba på ett skräckspel vid namn Overdose

Robot
Kojima sägs jobba på ett skräckspel vid namn Overdose

Och Margaret Qualley från Death Stranding verkar spela en roll.

#Kojima-productions, #Margaret-qualley


Medlem

Ryktena går om att det är ett spel både för plattskärm och VR.
Hideo kojima har utryckts sig vara intresserad av att göra VR-spel.
Att då göra ett spel som fungerar för båda formaten kan då göra att spelet får nog med finansiering.

OBS allt rykten och spekulationer.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skribent
Skrivet av Molotov:

Ryktena går om att det är ett spel både för plattskärm och VR.
Hideo kojima har utryckts sig vara intresserad av att göra VR-spel.
Att då göra ett spel som fungerar för båda formaten kan då göra att spelet får nog med finansiering.

OBS allt rykten och spekulationer.

Inte mig emot. Med tanke på hur mycket han har "jäklats" med spelare i Metal Gear Solid-spelen skulle det vara grymt intressant att se vilka spratt han kan hitta på i VR för att vilseleda och skoja med en.

Skribent
Skrivet av Molotov:

Ryktena går om att det är ett spel både för plattskärm och VR.
Hideo kojima har utryckts sig vara intresserad av att göra VR-spel.
Att då göra ett spel som fungerar för båda formaten kan då göra att spelet får nog med finansiering.

OBS allt rykten och spekulationer.

Det blir sann Kojima-trollning när det visar sig att VR är VR-missions på samma vis som i MGS. Dvs VR inne i spelet med för oss spelare är det plattskärm. haha


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Det blir sann Kojima-trollning när det visar sig att VR är VR-missions på samma vis som i MGS. Dvs VR inne i spelet med för oss spelare är det plattskärm. haha

Så kan det vara Kojima kan man inte lita på
VR är ju dock outforskat territorie vad jag vet för Kojima så han är säkert intresserad.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skribent
Skrivet av Molotov:

Så kan det vara Kojima kan man inte lita på
VR är ju dock outforskat territorie vad jag vet för Kojima så han är säkert intresserad.

Ja, man vet aldrig haha

Nä men han känns definitivt som någon som kan få för sig att verkligen lägga alla ägg i korgen och satsa på VR. Hur ser VR ut på den japanska marknaden förresten?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Ja, man vet aldrig haha

Nä men han känns definitivt som någon som kan få för sig att verkligen lägga alla ägg i korgen och satsa på VR. Hur ser VR ut på den japanska marknaden förresten?

Ingen aning, vad jag vet går Quest 2 hem där.
Vet ett "JRPG" som heter Ruin Magus som ör japansk, annars gissar jag att inte mycket kommer hit.
Det är nog en heldel "dating simulatorer"
Kanske blir mer fart med PSVR2


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skribent
Skrivet av Molotov:

Ingen aning, vad jag vet går Quest 2 hem där.
Vet ett "JRPG" som heter Ruin Magus som ör japansk, annars gissar jag att inte mycket kommer hit.
Det är nog en heldel "dating simulatorer"
Kanske blir mer fart med PSVR2

haha ja herre gud, dating simulatorer och VR. Tänkte inte ens på det.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Snälla gör detta läskigt, inte Death Stranding "läskigt".


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar