Quiz – Vad kan du om Bethesdas rollspel?

Medlem
Medlem

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Känns segt att jag ogillar bethesda idag från att ha älskat allt de skapat. Jag har fortfarande inte klarat ut Skyrim.

Medlem

7 trots att jag gissade på alla utom en.
Fallout har aldrig varit min grej.

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

Jag har knappt spelat något av dessa spel! Så jag chansade mest.


signatur

autograph

Medlem

Det var som fan haha

Medlem
Medlem

Kolla på trailern å videos om nya spelet i förrgår men glömde endå hur många planeter det var. Så körde på största numret. Bom...


signatur

"Det var bättre förr!"

Medlem

Har inte så bra koll på Fallout 76, så det är klart man inte visste vad nästkommande DLC var. Jag hoppades på att det skulle vara Far Harbour eftersom den DLC'n för Fallout 4 är riktigt bra, men det var det inte!

Medlem

Här är man med, otroligt varierande kvalitet på deras titlar men jag uppskattar och kör igenom de oavsett. Väntar med spänning på om Starfield kan leverera.

Medlem
123
Skriv svar