Steams sommar-rea har nu dragit igång

Robot
Steams sommar-rea har nu dragit igång

Nytt och gammalt, bra och dåligt.

#Steam


Medlem

Tales of arise 50%

Men för mig blir det bara Mafia Definitive Edition då jag köpte 2 kopior av Tiny Tinas igår oxå.

Medlem
Skrivet av robbis:

Tales of arise 50%

Men för mig blir det bara Mafia Definitive Edition då jag köpte 2 kopior av Tiny Tinas igår oxå.

Jag gillade skarpt storyn i Arise.

Medlem

Call to Arms - Gates of Hell: Ostfront (-50%) | Call to Arms - Basic Edition (-75%)

Blev dessa för mig.

Kanske jag hittar något mer

Blev denna med:

Iratus: Lord OF the Dead (-80%)

https://store.steampowered.com/app/807120/Iratus_Lord_of_the_...

Edit: Vet inte varför, men jag köpte Call To Arms - Upgrade to Ultimate Edition...ingen aning vad det innebär.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Nimin:

Jag gillade skarpt storyn i Arise.

Ja det är ett riktigt bra spel om man gillar jrpg.

Medlem

So it begins...


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Titanfall 2 och Dragons Dogma för typ 60 spänn styck är ju hur värt som helst! (Om nu någon inte äger dom redan) 😉

Medlem

Bli nog inget köp den här gången.

Varför?
Jag har redan allt som verkar intressant.
Min backlogg är redan enorm.

Medlem

Samma här, backloggen så stor att jag överlever till nästa rea.


signatur

//monster

Medlem

Råkade visst köpa 5 spel... har inte köpt så många spel på Steam rea på bra länge.

Wartales
Northgard (inkl DLC.er)
Tales of Arise
DOOM Eternal (inkl DLC.er)
GROW: Song of the Evertree

Synd bara att jobbet börjar igen nu på måndag, hade behövt mer tid att spela igen dessa.

Backloggen skulle nog behövas betas av egentligen men hoppsan.

Medlem
Skrivet av kml69:

Bli nog inget köp den här gången.

Varför?
Jag har redan allt som verkar intressant.
Min backlogg är redan enorm.

Det är min med, men man kan aldrig ha för mycket!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hittar inget som egentligen är tillräckligt sänkt för att det ska vara intressant för köp. Mest intresserad av VR prylar.

Medlem

Portal 2, faktiskt inte spelat det tidigare


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Jag hade inte klarat Wolfenstein II: The New Colossus så jag slog till för 60 spänn. Flyter dessutom silkeslent på Steam Deck!

Medlem
Skrivet av korvmos:

Portal 2, faktiskt inte spelat det tidigare

Köpte det också! Väldigt skoj även med mitt röriga sinne (ADD) vilket gör att pussel ibland blir extra svåra men
det var väldigt tillfredställande när man klarade dom sen! Bra humor och design genom hela spelet. I princip ingen handhållning, ibland visste man inte om man var helt ute och cyklade när man skulle ta sig mellan ställen på banan. "Är det här verkligen rätt" känslan var återkommande haha. Ovant jämfört med dagens spel där man får markörer och tips vart man ska och göra hela tiden.

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Köpte det också! Väldigt skoj även med mitt röriga sinne (ADD) vilket gör att pussel ibland blir extra svåra men
det var väldigt tillfredställande när man klarade dom sen! Bra humor och design genom hela spelet. I princip ingen handhållning, ibland visste man inte om man var helt ute och cyklade när man skulle ta sig mellan ställen på banan. "Är det här verkligen rätt" känslan var återkommande haha. Ovant jämfört med dagens spel där man får markörer och tips vart man ska och göra hela tiden.

Låter kanon! (:


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Kan rekomendera Little Nightmares. Bra rabatt på bundlen -76% / 15euro för båda spelen och DLC.
Lirade precis igenom Little Nightmares 1. Grymt spel, kände mig som barn på nytt.
Verkligen bra design och ljud. Creepy är bara förnamnet hehe!

Lite väl simpla "pussel" kanske och ganska kort men läste att DLC:erna ska vara svårare, sen kan man lira 2:an också.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Jag hade inte klarat Wolfenstein II: The New Colossus så jag slog till för 60 spänn. Flyter dessutom silkeslent på Steam Deck!

Det visste jag inte!
Jag har påbörjat det så många gånger, men inte blivit klar. Blir nog hängmatta och Wolfenstein på semestern!

1
Skriv svar