Snabbkollen - Spelar du mer eller mindre på semestern?

Robot
Snabbkollen - Spelar du mer eller mindre på semestern?
Medlem

När man är på landet blir det ju inget spelande, men hemma kan det bli en hel del sent på kvällen.

Medlem

Har med mig min PS5 till sommarstugan och det blir faktiskt en hel del spelande på morgnar och kvällar samt regniga dagar. Skulle nog säga att jag spelar mer under semestern än när jag jobbar då jag helt enkelt har mer fritid.

Medlem

Det blir väl marginellt mer. Spelar tyvärr inte så mycket nu för tiden. Men det är klart, det man var tvungen att göra på helgerna kan man ju sprida ut över veckan och på så sätt få mer tid över per dag per spel.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skribent

Det är väldigt väderstyrt.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Oftast finns det inte mycket nytt att spela under sommaren

Medlem

På semestern läser jag böcker, resten av året spelar jag spel.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

KoP
Medlem

Mindre. Spela kan man göra när temperaturen går ned och det är ruskväder ute.

Känner heller inget behov av att släppa med massa spelapparaturer när jag åker iväg, då finns det massa att upptäcka, se och besöka.

Medlem
Skrivet av KoP:

Mindre. Spela kan man göra när temperaturen går ned och det är ruskväder ute.

Känner heller inget behov av att släppa med massa spelapparaturer när jag åker iväg, då finns det massa att upptäcka, se och besöka.

Gick på semester i fredags och sedan dess har det varit 15-17 grader, blåsigt och sporadiska regn.

Är ju knappast så att hela sommaren är som en Greklandsemester.

Medlem

Spelar definitivt mer då jag knappt har tid alls för spel normalt sett. Nu kan man ju sitta var och varannan kväll efter att ungarna är isäng utan att bry sig om något jobb dagen efter 🙂


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

KoP
Medlem
Skrivet av Chicobello:

Gick på semester i fredags och sedan dess har det varit 15-17 grader, blåsigt och sporadiska regn.

Är ju knappast så att hela sommaren är som en Greklandsemester.

Absolut. Är själv mitt uppe i semestern och hitills har det varit skapligt och på dagar då det har kommit någon skur har man ju ändå kunnat åka iväg och besöka något museum eller liknande.

Men rätt skönt ändå att byta spår under sommaren och göra något annat, man ägnar ju ändå så mycket tid åt spelandet.

Medlem

Mindre, småbarn som kräver ganska mycket uppmärksamhet, när dom blir mer självgående så blir det nog mer, förhoppningsvis tillsammans!

1
Skriv svar