Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Björnbestyr, pizzaälskande skölpaddor, vilsna katter med mera. Det blir en fin spelhelg.

#fz, #spelhelg


Medlem

Jag ska nog ge mig på elden ring. Körde 200h när det kom men det var väl 100 dagar sedan.

Medlem

Kör Xenoblade Chronicles 3. Spelat 11 timmar hittils, helt uppslukad. Senast jag hade mer än 11 timmar i ett spel första dagen var Ghost of Tsushima eller Rdr2. Då är jag inget stort fan av Jrpg heller!

Medlem

När är fragzonefredag tillbaka? Varit ett väldigt långt uppehåll nu

It's not a lake, it's an ocean

Jag fortsätter med The Walking Dead, säsong 2 nu. Börjar riktigt bra. På söndag kommer jag dock sitta i en bil hela dagen.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Blir nog Captain of Industry men är sjukt sugen på Kerbal Space program,,, men vet inte om jag orkar installera & fixa alla moddar,,,,

Medlem

Fallout New Vegas hela vägen. Det klickar hårt på samma sätt som VtMB gör. Trots att Obsidian blev behandlade som skräp av Bethesda lyckades dom ändå sparka skiten ur både Fallout 3 och 4

Medlem

En blandning av Crusader Kings 3 och Assassins Creed Valhalla.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Project Zomboid, Symphony of war. Båda är lätta att rekommendera, det senare speciellt för det folk som suktar efter ogre battle etc.

Medlem

Escape from Tarkov och Hearthstone battlegrounds


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

I helgen blir det The Room 4: Old Sins (fantastiskt bra pusselspel med olika objekt, maskiner, möbler som innehåller pussel och lönnfack som du får klura ut hur man låser upp, vilket sen för dig vidare i storyn)
Kommer också bli en del American Truck Simulator.

Medlem

Elden ring (68 timmar in), Gears of War 4 samt Sonic Trippel trouble 16-bit remake ( väldigt kul spel rekommenderas starkt!)

Medlem

Har nyss köpt en billigare Nokia surfplatta som jag är väldigt nöjd över och på den sitter jag och spelar Runescape på.

Medlem

Xenoblade Chronicles 3 går varmt men testar också Digimon Survive på Switch


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Medlem
Skrivet av Matrosen:

Har nyss köpt en billigare Nokia surfplatta som jag är väldigt nöjd över och på den sitter jag och spelar Runescape på.

Oh, köpte en Nokia till sonen. Den är fan förvånansvärt bra! Riktigt nöjd!

Ambassadör
Xbox

Forza Horizon 5: Hot Wheels-expansionen blir det här. Jäkligt skoj!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Matrosen:

Har nyss köpt en billigare Nokia surfplatta som jag är väldigt nöjd över och på den sitter jag och spelar Runescape på.

Skrivet av Deekar:

Oh, köpte en Nokia till sonen. Den är fan förvånansvärt bra! Riktigt nöjd!

Köpte ni likadana mån tro? Isåfall vilken? Är i behov av en surfplatta men orkar inte sätta mig in i vad jag ska ha för en :P.

För min del blir det nog att dra igenom det sista av storyn i Ghost of Tsushima och It takes two sen kanske ett gäng race i de nya banorna i MK8 med grabbarna.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Köpte ni likadana mån tro? Isåfall vilken? Är i behov av en surfplatta men orkar inte sätta mig in i vad jag ska ha för en :P.

Nokia T20

Medlem
Skrivet av Deekar:

Nokia T20

Ska kollas upp. Tackar😃👍

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Forza Horizon 5: Hot Wheels-expansionen blir det här. Jäkligt skoj!

Samma här! Kör även festival playlist veckovis i grundspelet.

Vad spelar @joakimbennet i helgen då? Han ingår väl fortfarande i redaktionen hoppas jag.


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem

Uppgraderat mig från BF4 sen förra helgen och kör BF2042 Måste erkänna att det är roligt.

Sen om det är en uppgradering eller ej kan som bekant diskuteras, saknar så många element från BF4

Inaktiv

Brukar bli lite Hell Let Loose, WARNO, Hunt. Kanske kan övertala tjejen att köra färdigt The Quarry.
Blev lite sugen på att dra hem Conan Exiles igen efter ha läst Robert E Howard igen.

Skägg.
10 Chambers

Efter Powerwash Simulator behövde jag lite mord så lirar Hitman 3 för fösta gången. Första Hitman sedan Blood Money.


signatur
Medlem

Tog bort en pilonidalcysta från svanskotan tidigare i veckan så det blir inga längre sittstunder tyvärr. Men försöker klämma in lite Microsoft Flight Simulator där jag just nu upptäcker New England i en gammal Stearman.

Medlem

RimWorld, alltid RimWorld.

Medlem

Cyberpunk 2077 på datorn och när familjen nattats så blir det Vigor på Xboxen.

Medlem

Kör Days gone, jäklar vilket random "slut" efter main-storyn (man träffar O'Brian en gång till, enough said, vill inte spoila nåt för dem som inte kört klart) Men jag hade då helt missat det om jag inte hade fortsatt efter att "vanliga" storyn är klar.


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Tog bort en pilonidalcysta från svanskotan tidigare i veckan så det blir inga längre sittstunder tyvärr. Men försöker klämma in lite Microsoft Flight Simulator där jag just nu upptäcker New England i en gammal Stearman.

Ouch, feel better soon!


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Får bli att fortsätta i Ghost of Thushima

Medlem

Med helgens Premier League-premiär har det inte blivit jättemycket speltid men jag har hunnit med lite Super Turrican och Rock n Roll Racing till SNES

12
Skriv svar