Spana in 12 minuters gameplay från Lies of P

Robot
Spana in 12 minuters gameplay från Lies of P

Den Bloodborne-liknande versionen av Pinocchio.

#Lies-of-p, #Neowiz, #nyhetstips


Medlem
Medlem

Spelet ser ju riktigt bra ut... men det är ju i princip copy/paste från FromSoft spelen. Allting från gränsnittet till tempot i striderna.

Till och med små detaljer som när han försöker använda healing flask utan att ha någon, då vänder sig charaktären om och ser lite förvånad ut - nästan 1:1 animationen från Souls spelen. Lite väl skamlöst kan man tycka.

Avstängd

Ojojoj, downgraden från den första trailern var inte nådig här inte.

Medlem

Ser väldigt mysigt ut! Älskar ju FromSoft-spelen så om detta görs bra så inte mig emot att det är total rip-off!

Medlem

Hade rätt höga förhoppningar på detta spelet men både grafik och AI ser ut att vara från 90-talet. Ujj va besviken jag blev, ser svintråkigt ut.

Medlem

Nu vet jag inte hur långt i development de var när detta skapades men det ser ju väldigt budget-aktigt ut. Från gå/spring animation till hur AI beter sig och rör på sig. Jag älskar idén av spelet och att det är Souls-like (om inte Souls-copy) men jag blev inte direkt övertalad av denna gameplay videon.

Medlem
Skrivet av Ninami:

Nu vet jag inte hur långt i development de var när detta skapades men det ser ju väldigt budget-aktigt ut. Från gå/spring animation till hur AI beter sig och rör på sig. Jag älskar idén av spelet och att det är Souls-like (om inte Souls-copy) men jag blev inte direkt övertalad av denna gameplay videon.

Det är väl ett indie/AA-spel, så man bör inte förvänta sig ett AAA-spel. Ett budget-Bloodborne helt enkelt, med sina egna twists på genren. Personligen tycker det ser riktigt trevligt ut för att vara ett AA-spel, både grafiskt och animationer. Behövs nog lite mer skuggor och detaljer samt finslip överlag så kan nog slutprodukten se ännu trevligare ut.

Jag tycker det ser intressant ut. Det finns nog inget 3D-Soulslike som lyckats det FromSoftware gjort och jag tror inte det här kommer lyckas komma i närheten heller. Men med det sagt, kan det fortfarande bli ett OK/bra spel som lyckas underhålla en, håller tummarna. Förövrigt kan man nog tycka att dom kanske tagit lite väl mycket från Bloodborne, men men.

5 minuter ny gameplay,


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Moderator

Kul att se lite gameplay och bra koncept. Jag vill defintivt testa!

1
Skriv svar