Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Dela med dig av dina spelplaner.

#spelhelg


Medlem

Oklart, har inget som riktigt drar mig till datorn just nu. Funderar på att skaffa "Old World", verkar vara det mest intressanta inom sin genre för tillfället.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jag ska fortsätta min episka resa i Diablo Immortal.

KoP
Medlem

The Long Dark: Wintermute (Xbox) och Hobo: Tough Life (Xbox).

Medlem

Forza Horizon 5 och lite bf2042 blir det nog

Medlem

Slöspelar och tar det lugnt i de flesta spel just nu. Destiny 2 har fått en ny säsong, Genshin fick precis 3.0 och FFXIV 6.2 har precis landat så jag varierar lite hit och dit när jag känner för det. Spel-spurterna kommer och går och just nu är jag i en "cooldown"-fas.

Medlem

Jag spelar Dark souls 2.

Medlem

Unreal Tournament 99 är fortfarande sjukt bra. Känslan, hastigheten, ljudet, musiken, bandesignen, vapnen... allt är så jädra klockrent.

Medlem

@Tomas Helenius
Vad skönt det är med en förälder som tar ansvar för sina barns utbildning. Historia är viktigt att lära sig och Unreal Tournament verkar saknas i grundskolans historiekurser.

Medlem

Spiderman Remastered PC för mig. Trodde inte jag skulle bli så fast i sido-grejorna (tanken var att inte bli det till en början i alla fall) Men har hittills inte gjort så många main-missions, men låst upp alla "cell-towers" som går än så länge o har snart även alla backpacks. Så sjukt kul att bara svinga runt o härlig känsla när man får sådär riktigt hög höjd på hoppen, Blivit att ta några rätt coola bilder med photo-mode också.


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Blir att spela Arma 3 och Regiments i helgen.

Medlem

Fortsätter i Clive barkers undying och provar tyranny.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Redaktör
Skrivet av Bennii:

@Tomas Helenius
Vad skönt det är med en förälder som tar ansvar för sina barns utbildning. Historia är viktigt att lära sig och Unreal Tournament verkar saknas i grundskolans historiekurser.

Har man satt barn till världen får man ta sitt jäkla ansvar och guida bort dem från Roblox-träsket!

Skrivet av Sapiens:

Unreal Tournament 99 är fortfarande sjukt bra. Känslan, hastigheten, ljudet, musiken, bandesignen, vapnen... allt är så jädra klockrent.

https://www.youtube.com/watch?v=J_6cZzjfjSs

Det är fortfarande skitkul, även om jag är svagare för kontrollerna och renheten i Q3. Vi har lirat det också, men sonen tycker det är för svårt och för snabbt. Fast med hans reaktioner kommer han köra över mig om han tränar några timmar...


signatur
Medlem

Fusion 360! Sjukt kul spel med massa streck och siffror. Rekommenderas!


signatur

Just an honest man in a leather mask

It's not a lake, it's an ocean

Det blir Lost in Random (Xbox) och Alone in the Dark: The New Nightmare (Dreamcast).


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Blir öluffning i Grekland med min DC-6:a i Microsoft Flight Simulator. Old school navigation med VOR istället för GPS osv. Extremt tillfredsställande när allt klaffar.

Medlem

Blev riktigt sugen på att spela Unreal Tournament 99 pga. "tumnageln".

Medlem

Sonic Trippel Trouble fan-remaken på PC, Immortals Fenxy Rising och Midnight Express är planen.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Unreal Tournament 99 är fortfarande sjukt bra. Känslan, hastigheten, ljudet, musiken, bandesignen, vapnen... allt är så jädra klockrent.

https://www.youtube.com/watch?v=J_6cZzjfjSs

Håller med så in i gäddvassen.

Medlem

Assassins Creed 4: Black Flag

Medlem

Destiny 2 för hela slanten.


signatur

Death by Snu Snu🥰

Medlem

Kör Aliens fireteam elite med den nya expansionen som släpptes nyligen. Med nya aliens från filmen Alien covenant.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Cyberpunk 2077 fortfarande.

Medlem

Driftandet fortsätter i Days Gone!


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Unreal Tournament 99 är fortfarande sjukt bra. Känslan, hastigheten, ljudet, musiken, bandesignen, vapnen... allt är så jädra klockrent.

https://www.youtube.com/watch?v=J_6cZzjfjSs

Oj flashbacks, det som sticker ut mest i minnet är att på polarens dator flöt spelet som smör med hans Voodoo2 i Glide och på mitt Tnt kort i Direct3D va det inte lika skoj... ^^

Medlem

Jag kör Horizon: Zero Dawn. Vill spela om det innan jag ger mig i kast med uppföljaren.

Medlem
Fallout 76

Jag och frugan spelar Fallout 76 på Xbox 😀

Medlem

Lagt alldeles för för mycket tid på RDR2. För mig är det ett överskattat spel. Hoppade in i ett annat spel som jag aldrig spelade klart back in the day som är Final Fantasy 12.

Testpilot

Ska jaga rätt på en finländsk vaktmästare i Control.

Medlem

Varvade Fallout 3 häromdagen så nu blir det att utforska lite för sidequests. Man har verkligen lyckats med känslan i spelet.

Sedan blir det nog att köra Plague Tale. Såg att det lämnar gamepass nu i månaden.

12
Skriv svar