Det här spelar FZ i helgen - vad spelar DU?
Blir Modern Warfare 2 betan. köpte till xboxen. gillar modern warfare (och 2:an baserat på det jag hunnit spela) och kanske lite mer minecraft dungeons. köpte ultimate idag med dlc. gillar verkligen fps och aprg så som diablo och liknande. Någon som vet ifall det kommer ut ett nytt CoD nästa år eller är det som ryktena sagt sant? att det blir en lucka på ett år?
Hoppas alla ha en bra helg och ha det gött
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
Blir Modern Warfare 2 betan. köpte till xboxen. gillar modern warfare (och 2:an baserat på det jag hunnit spela) och kanske lite mer minecraft dungeons. köpte ultimate idag med dlc. gillar verkligen fps och aprg så som diablo och liknande. Någon som vet ifall det kommer ut ett nytt CoD nästa år eller är det som ryktena sagt sant? att det blir en lucka på ett år?
Hoppas alla ha en bra helg och ha det gött
Fråga: Är detta en ren remaster till mw2? Jag har väldigt många roliga minnen från just mw2, när man spelade med klanen eller ibland mot, när man dök upp bakom en halv tomte-armé med akimbo strikers och slaktade allihop, och de blev med på matchens sista kill. Skitroligt!
Avslutar mitt Zelda-maraton på stream ikväll och sen blir det nog Last of us Part 1 och Metal: Hellsinger.
Fråga: Är detta en ren remaster till mw2? Jag har väldigt många roliga minnen från just mw2, när man spelade med klanen eller ibland mot, när man dök upp bakom en halv tomte-armé med akimbo strikers och slaktade allihop, och de blev med på matchens sista kill. Skitroligt!
inte som jag förstått det. utan ett nytt så som att Modern Warfare var en restart av Modern Warfare serien. inget att göra med den tidigare. Men kan inte vara säker för jag spelade tyvärr aldrig Modern Warfare 2. det enda CoD jag missade helt.
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
Håller på med The Last of Us 2 till PlayStation 5 genom BC mode. Detta är min 3e genomspelning totalt. Alltså, spelet är så djävulskt välgjort och roligt att lira. Ni som ännu inte spelat det, se till o gör det ASAP™. O ni som inte föll för det den första gången, ge spelet en till chans. Om ni har tid.
*** Utsökt grafik, sjukt underhållande gameplay, spännande story med många intressanta karaktärer, rått o skitigt med mycket gore, tunga eldstrider. Lång gametime då jag klockar in på ungefär 45 timmar varje genomspelning. O då är inte ens detta ett open-world spel. Jag älskar verkligen denna pärla och rankar det som ett av de bästa spelen genom tiderna.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Jobbar, men ska försöka klämma in lite Xenoblade Chronicles ialf.
Det är uppföljare till Modern Warfare rebooten som släpptes 2019. Så det kan väl räknas som reboot på MW2 antar jag? Sen finns det ju en remaster av både MW1 och MW2....så lite förvirrande med namnen.
"Writer and Fighter"
Det är uppföljare till Modern Warfare rebooten som släpptes 2019. Så det kan väl räknas som reboot på MW2 antar jag? Sen finns det ju en remaster av både MW1 och MW2....så lite förvirrande med namnen.
Jag tycker verkligen att spelvärlden borde börja döpa spel efterutgivningsår - varför kan det inte heta ”Modern Warfare 22”? Behöver inte vara krångligare än så, och då slipper dom hitta på undertitlar för att spelen ska sticka ut.
Det är lite för rörigt som det är nu…
Jag tycker verkligen att spelvärlden borde börja döpa spel efterutgivningsår - varför kan det inte heta ”Modern Warfare 22”? Behöver inte vara krångligare än så, och då slipper dom hitta på undertitlar för att spelen ska sticka ut.
Isf 2022, iom att det väl snart finns 22 st Call of Duty-spel. Modern Warfare sägs ofta med 2019 i slutet.
Kommer nog bli en del Simply Piano med mitt digitala piano. Herrejösses vad allt tv-spelande har skämt bort en med snabba kickar, vilket man inser när man ska lära sig spela piano. Dock är det så sjukt tillfredsställande när man lärt sig spela en hel låt efter flera dagars övning. Tv-spel rår inte på den känslan överhuvudtaget.
Ja, namngivande har ju varit helt bonkers senaste åren. När de dessutom får för sig att döpa ett spel till typ Battlefield 1 (som är 5e spelet i serien) eller Xbox One?
"Writer and Fighter"