Ginger Spice är med i den kommande Gran Turismo-filmen

Robot
Ginger Spice är med i den kommande Gran Turismo-filmen
Medlem

Så jävla udda

Hur man får 80-talisterna att nappa på titeln.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

"Ta en thriller från manuslådan och placera det på en bilmässa...."


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Man får ta de jobb man blir erbjuden.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av laban005:

Så jävla udda

Hon är gift med Red Bulls (F1) stallchef Christian Horner så det kanske inte är så udda ändå.

Edit: Jag svarade innan jag läste artikeln och samma sak står där redan.

Medlem

Spice Girls släppte ju 25 års utgåva av Spiceworld under denna veckan! 🙂
Every boy and girl, spice up your life!

Medlem
Skrivet av Håkan:

Spice Girls släppte ju 25 års utgåva av Spiceworld under denna veckan! 🙂
Every boy and girl, spice up your life!

Underskattad film med meatloaf i
Jag gillade sporty spice

Medlem

Så länge The Cardigans står för soundtracket så är jag nöjd.

ZF
Medlem
Skrivet av vladimir:

Så länge The Cardigans står för soundtracket så är jag nöjd.

Haha, ja dom har ju redan gjort en (väldigt kort) film och em skiva baserat på Gran Turismo så.

Medlem

Ända sedan trailern till The Boys släpptes för några år sedan så är Sporty spice den enda Spice Girlen som räknas!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av Margy:

Hon är gift med Red Bulls (F1) stallchef Christian Horner så det kanske inte är så udda ändå.

Edit: Jag svarade innan jag läste artikeln och samma sak står där redan.

Ja det vet jag mycket väl och det är väl det enda halmstrå att gå på, men ingen vidare skådis, inte speciellt aktuell och bara helt märkligt och otippat val.

Skribent
Skrivet av Håkan:

Spice Girls släppte ju 25 års utgåva av Spiceworld under denna veckan! 🙂
Every boy and girl, spice up your life!

Haha, det visste jag inte!

Coincidence? Hmm....


signatur

"Writer and Fighter"

Qus
Medlem

Får verkligen hoppas att den filmen blir bättre än "Need for speed" som var skit rakt igenom.

Medlem
Skrivet av ZF:

Haha, ja dom har ju redan gjort en (väldigt kort) film och em skiva baserat på Gran Turismo så.

Exakt

Medlem
Skrivet av vladimir:

Så länge The Cardigans står för soundtracket så är jag nöjd.

Fan tjänstefel annars 😄


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Det låter som det kommer blir en dramatisering av GT Academy.

Medlem
Skrivet av laban005:

Ja det vet jag mycket väl och det är väl det enda halmstrå att gå på, men ingen vidare skådis, inte speciellt aktuell och bara helt märkligt och otippat val.

Sannolikheten att en film baserad på Gran Turismo skulle vara en högkvalitativ film med gräddan av skådespelare och ett ordentligt manus är ju inte särskilt hög oberoende om då hon skulle vara med eller inte...

Medlem

ja oj va sugen man blev på den filmen nu... NOT

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

ja oj va sugen man blev på den filmen nu... NOT

Men du var det innan det här blev känt?

Medlem
Skrivet av filbunke:

Sannolikheten att en film baserad på Gran Turismo skulle vara en högkvalitativ film med gräddan av skådespelare och ett ordentligt manus är ju inte särskilt hög oberoende om då hon skulle vara med eller inte...

Verkligen inte men att den skulle innehålla skådisar hade jag väl räknat med iaf 🤣

Skribent
Skrivet av laban005:

Verkligen inte men att den skulle innehålla skådisar hade jag väl räknat med iaf 🤣

Tänkte mig ändå att det är bilporr precis som i Fast and the Furious. Där bilarna är "skådisarna" och resten är bara utfyllnad. haha


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Tänkte mig ändå att det är bilporr precis som i Fast and the Furious. Där bilarna är "skådisarna" och resten är bara utfyllnad. haha

Men Fast-filmerna har väl ändå mer meriterade skådisar med än så här. Men skitsamma, vet ju inte ens hur stor hennes roll blir, kanske är nån gentjänst för en liten roll för att hon vill börja satsa på skådisyrket eller nåt.

Medlem
Skrivet av anon_332911:

Vin Diesel bättre skådis än David Harbour, Orlando Bloom med flera alltså? "Ginger Spice" rör väl en slags kul sidoroll i och med att hon är del av racing-världen likt Posh kanske skulle dyka upp i en film om fotboll.

Det hade jag inte koll på, det här var första "skådisen" jag hade hört, då känns det ju väldigt troligt att det är en liten skitroll. Jämförelsen var ju snarare Geri/Vin och att det finns skådisar och inte bara bilar.

Kan säkert vara som du säger men det vanligaste är väl i så fall att David Beckham dyker upp som sig själv i en fotbollsfilm och inte frugan? Men skit i det här nu, jag kände inte till de andra skådisarna och det kanske visar sig att hennes roll/prestation känns befogad när vi väl får se den, fram till dess är jag ändå skeptisk 🙂

1
Skriv svar