Det snackas om forumfavoriten Orten Was The Case – som nu går att testa

Robot
Det snackas om forumfavoriten Orten Was The Case – som nu går att testa

Betatesta på Steam till och med fredag.

#orten-was-the-case


Skribent

Väldigt intressant och välgjort tidsloop-spel. Då har man bara fått ett smakprov, men bådar extremt gott!


signatur

"Writer and Fighter"

Chefredaktör

Åh, detta vill man ju testa!!

Medlem

Är det Bevis och Butthead som klottrar på bilden i artikeln?

Medlem

Älskar stilen man/han använt. Ser så smutsigt ut, får lite Disco Elysium vibbar av det

Spelutvecklare
Skrivet av Johan Lorentzon:

Väldigt intressant och välgjort tidsloop-spel. Då har man bara fått ett smakprov, men bådar extremt gott!

Fantastiskt att höra att det bådar extremt gott, tack!

Skrivet av Daniel Sjöholm:

Åh, detta vill man ju testa!!

Testade du?

Skrivet av Ender:

Är det Bevis och Butthead som klottrar på bilden i artikeln?

Rågert o Rumphuvve

Skrivet av ecHo!:

Älskar stilen man/han använt. Ser så smutsigt ut, får lite Disco Elysium vibbar av det

Tack så mycket! Älskar Disco Elysium så det är en fin komplimang.

Chefredaktör
Skrivet av OtreS:

Fantastiskt att höra att det bådar extremt gott, tack!

Testade du?

JA!
Herregud vad jag älskar grafiken. Känns mer som konst, flera gånger stod jag bara stilla och tittade på alla detaljer. Så vackert!
Blev kär i alla karaktärer dessutom, oj vad de känns välgenomtänkta och gjorda med kärlek.

Otroligt bra jobbat so far! ❤️

Lite buggar ibland där jag fastnade i grafiken, men det är ju inte konstigt för en playtetst beta.

Spelidén känns väldigt spännade, ska bli oerhört intressant att följa "Orten" hela vägen in i mål!

Spelutvecklare
Skrivet av Daniel Sjöholm:

JA!
Herregud vad jag älskar grafiken. Känns mer som konst, flera gånger stod jag bara stilla och tittade på alla detaljer. Så vackert!
Blev kär i alla karaktärer dessutom, oj vad de känns välgenomtänkta och gjorda med kärlek.

Otroligt bra jobbat so far! ❤️

Lite buggar ibland där jag fastnade i grafiken, men det är ju inte konstigt för en playtetst beta.

Spelidén känns väldigt spännade, ska bli oerhört intressant att följa "Orten" hela vägen in i mål!

Det värmer att höra, tack så jättemycket! Har verkligen lagt ner hjärt och själ i alltihop, så fint att höra att det lyser igenom ibland.

Javisst lite buggar är det, men att släppa betan har varit suuperbra för att identifiera buggar som när jag spelar själv aldrig stöter på. Har en helt ny lista av polish o buggar att beta av nu.

Yeah, mållinjen börjar så smått anas på horisonten!

Medlem

Jan Lööf-grafiken ser jättefin ut. Ser ut som Skrotnisse-spelet vi inte visste att vi behövde.

Spelutvecklare
Skrivet av Aloysius:

Jan Lööf-grafiken ser jättefin ut. Ser ut som Skrotnisse-spelet vi inte visste att vi behövde.

Tack så mycket! Yes, Jan Lööf är stor inspirationskälla, älskar skrotnisse haha

1
Skriv svar