FZ Play streamar God of War Ragnarök!

Robot
FZ Play streamar God of War Ragnarök!

Så du har något att göra tills det släpps.

#fz-play, #god-of-war-ragnarök


Medlem

Jag har bestämt mig att va sjuk från och med im. 😹

Medlem

Ska försöka hinna i tid, annars blir det repris efter ungarna lagt sig!


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem

Jag förhandsbokade hos Power efter att ha läst att man ofta brukar kunna ha spelet hemma på releasedagen. Hade tänkt ta en semesterdag men icket, Power har inte skickat det ännu men det är för sent för att annulera ordern genom hemsidan. Kundtjänsten stängde kl 15 vilket jag upptäckte några minuter för sent. Får höra av mig till kundtjänsten imorgon och istället åka ut till Netonnet på kvällen

Medlem

Tyvärr får man skippa streamen idag, då man inte vill spoila något för den egna upplevelsens skull


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Redaktör
Ponny
Skrivet av tarantino:

Jag har bestämt mig att va sjuk från och med im. 😹

Krya! Rediga fornnordiska förkylningar är inget att leka med.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Wow! Ja jag vill ju så gärna titta o hänga med i chatten. Men det e ju liiiite spoil faktiskt nu när jag har förhandsbokat det själv. Får fundera på saken fram tills kl 19. Spännande stream!

Medlem

Ledig torsdag och fredag så om barnen tillåter mig så får jag en långhelg att spela😍

Kommer dock inte titta tyvärr då jag inte vill bli spoilad!

Medlem

Ni som är oroliga för spoilers, tror ni wakkaah kommer speedrunna hela storyn i kvällens stream?


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Enartz:

Ni som är oroliga för spoilers, tror ni wakkaah kommer speedrunna hela storyn i kvällens stream?

Spoilers är ju så mycket mer än slutet haha. Vem kollar på sådant om man har tänkt att någon gång spela spelet?


signatur

Jump in.

Medlem

Nej, jag kommer nog hoppa över kvällens stream då jag vill få hela upplevelsen från början själv. Men ha det så trevligt i kväll!

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Spoilers är ju så mycket mer än slutet haha. Vem kollar på sådant om man har tänkt att någon gång spela spelet?

Tänker att en kort fz stream är som att se en halv film trailer. Man får se lite av början av spelet


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Enartz:

Tänker att en kort fz stream är som att se en halv film trailer. Man får se lite av början av spelet

To each their own! Jag undviker allt som oftast filmtrailers också, de har ju blivit helgalna med spoilers. Men alla är väl olika känsliga för sådant.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

To each their own! Jag undviker allt som oftast filmtrailers också, de har ju blivit helgalna med spoilers. Men alla är väl olika känsliga för sådant.

Det håller jag med om! Speciellt på netflix. Brukar säga till tanten att vi behöver inte se filmen om hon tänkt kolla på hela trailern xD


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Enartz:

Det håller jag med om! Speciellt på netflix. Brukar säga till tanten att vi behöver inte se filmen om hon tänkt kolla på hela trailern xD

Haha ja, det är ju lite så.


signatur

Jump in.

Moderator

Har full förståelse för de som inte vill spoila något idag. Men de som vill komma förbi ikväll är varmt välkomna!

Moderator
Medlem

Jag som varit redigt däckad i covid i en veckas tid, och börjar jobba igen imorgon. Dåligt tajmad sjukdom!


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Chefredaktör

Stark cosplay ikväll! ❤️

Moderator
Skrivet av Daniel Sjöholm:

<Uppladdad bildlänk>

Stark cosplay ikväll! ❤️

❤️

Inaktiv

Är det något fel på mig?
Jag tycker om spoilers. Att få reda på saker som händer i filmer och spel gör att jag blir taggad på att uppleva det själv.

Medlem
Skrivet av Petro:

Jag förhandsbokade hos Power efter att ha läst att man ofta brukar kunna ha spelet hemma på releasedagen. Hade tänkt ta en semesterdag men icket, Power har inte skickat det ännu men det är för sent för att annulera ordern genom hemsidan. Kundtjänsten stängde kl 15 vilket jag upptäckte några minuter för sent. Får höra av mig till kundtjänsten imorgon och istället åka ut till Netonnet på kvällen

Beställde från Power igår kväll runt 20, fick besked om leverans idag mellan 16-21 nyss

Medlem
Skrivet av DrDoom:

Beställde från Power igår kväll runt 20, fick besked om leverans idag mellan 16-21 nyss

Mitt skickades också igårkväll. Det är på terminalen här i Sundsvall så väntar bara på att det ska dyka upp hos ombudet. Semester får bli en annan dag 🙂

Moderator | Testpilot
Skrivet av anon_79617:

Är det något fel på mig?
Jag tycker om spoilers. Att få reda på saker som händer i filmer och spel gör att jag blir taggad på att uppleva det själv.

Du tror inte det hade känts bättre att bara få se allt när det händer och inte veta att det kommer hända?

I viss mån är jag som dig. Får jag höra att 2 st tidigare Spinder-män ska vara med i en ny Spider-man-film blir jag taggad. Samtidigt känns det som att det hade varit bättre för min egna upplevelse att se det i filmen utan att får reda på det.

Att få bli så överasskad och hypead samtidigt är något jag ofta går miste om och som jag ändå tror jag skulle uppskatta mer egentligen.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:

Du tror inte det hade känts bättre att bara få se allt när det händer och inte veta att det kommer hända?

I viss mån är jag som dig. Får jag höra att 2 st tidigare Spinder-män ska vara med i en ny Spider-man-film blir jag taggad. Samtidigt känns det som att det hade varit bättre för min egna upplevelse att se det i filmen utan att får reda på det.

Att få bli så överasskad och hypead samtidigt är något jag ofta går miste om och som jag ändå tror jag skulle uppskatta mer egentligen.

Jag vet inte. Jag har aldrig riktigt uppskattat överraskningar på det sättet.
Om nån säger att "Det slutar med en scen när Batman dör" eller något sånt så känner jag "Intressant, undrar hur den scenen blir, det måste jag se!"
Jag får ibland gåshud när huvudkaraktären kopplar ihop alla trådar och mysteriet tätnar, men jag hade känt likadant även om jag hade vetat det i förväg. Jag tror det är viktigare för mig hur det levereras än att det levereras utan förvarning, if that makes sense.

Tack för att ni kom till mitt Ted-talk.

1
Skriv svar