Spider-Man 2 släpps hösten 2023, enligt hala författarfingrar

Robot
Spider-Man 2 släpps hösten 2023, enligt hala författarfingrar

Manusförfattare skrev "hösten 2023", men ångrade sig snabbt.

#spider-man-2


Medlem

Det får komma när det kommer för min del. Så länge det släpps i bra skick så blir jag nöjd.

Är dock lite orolig över att både Spidde och Miles är med. Då blir det förmodligen att man tvingas hoppa mellan karaktärerna, något jag inte gillar. Det var det sämsta med ett nyligen släppt storspel.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Det får komma när det kommer för min del. Så länge det släpps i bra skick så blir jag nöjd.

Är dock lite orolig över att både Spidde och Miles är med. Då blir det förmodligen att man tvingas hoppa mellan karaktärerna, något jag inte gillar. Det var det sämsta med ett nyligen släppt storspel.

Så länge jag får hoppa mellan två Spindelmän och slipper smygsekvenserna med Mary Jane är jag en glad skit.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Avstängd

Kommer antagligen rocka spindelnät!

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Så länge jag får hoppa mellan två Spindelmän och slipper smygsekvenserna med Mary Jane är jag en glad skit.

+1 på smygsekvenserna. Sådana slipper jag gärna

Hade varit coolt om man får välja spindelman i början och få se spela hela äventyret från dennes synvinkel. Och sen kunna spela om hela rasket med den andra.

Drömma kan man ju...


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Ännu bättre vore ju om man kunde välja nån co-op också


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem
Skrivet av N_micke:

Ännu bättre vore ju om man kunde välja nån co-op också

Tanken på co-op i detta spel är svindlande. Har svårt att se dem få ihop det, koreografin i storyn lär nästan vara omöjlig att styra upp med två pers.

Men att ösa runt i staden och stoppa brott och bura in skurkar hade räckt och varit fett.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Nu har Insomniac gått ut på b.la. Twitter och bekräftat att ryktena stämmer Måste säga att det är en oerhört stabil studio. De släpper spel av hög kvalitet och ofta med bara ett par års mellanrum.

Spelade det första spelet förra vintern och tyckte det var klockrent. Miles Morales väntar i backloggen så det blir personligen riktigt bra tajming om uppföljaren kommer nästa höst.

1
Skriv svar