GSC Game World snackar Stalker 2-utveckling under rådande krig

Robot
GSC Game World snackar Stalker 2-utveckling under rådande krig

Och bjuder på två vackra skärmdumpar.

#Gsc-game-world, #Stalker-2


Medlem

Har jag fel med att de valde att flytta stora delar av studion till Tjeckien när kriget startade? Jag googlar och får fram en hel del nyheter från tidigt 2022 som säger att efter ryska invasionen studion "is reportedly being relocated to Czech Republic"
Ni på den här sidan kanske vet mer om de är kvar i Ukraina eller om de flyttat verksamheten till mer säkra länder.

Skribent
Skrivet av tisse:

Har jag fel med att de valde att flytta stora delar av studion till Tjeckien när kriget startade? Jag googlar och får fram en hel del nyheter från tidigt 2022 som säger att efter ryska invasionen studion "is reportedly being relocated to Czech Republic"
Ni på den här sidan kanske vet mer om de är kvar i Ukraina eller om de flyttat verksamheten till mer säkra länder.

Merparten av studion har flyttats till Prag, men en del av teamet ska fortfarande vara kvar i Ukraina.

Medlem
Skrivet av tisse:

Har jag fel med att de valde att flytta stora delar av studion till Tjeckien när kriget startade? Jag googlar och får fram en hel del nyheter från tidigt 2022 som säger att efter ryska invasionen studion "is reportedly being relocated to Czech Republic"
Ni på den här sidan kanske vet mer om de är kvar i Ukraina eller om de flyttat verksamheten till mer säkra länder.

Innan kriget var dom placerade i Kiev.
Runtomkring krigets start flyttades de anställda till Uzhhorod, kanten av Ukraina.

Efter starten av kriget så flyttade dem tillslut till Prag. Vissa är kvar i Uzhhorod och vissa krigar för Ukraina.

Avstängd

Ser trevligt ut.

Medlem

Stor respekt för dem som klarar av att utveckla spelet, jag menar flesta andra studion nu för tiden verkar ju ha alla sorts problem, tänk krig på det med...

För övrigt ser det sjukt läckert ut med, ett av de spelen jag väntat ivrigt på.

Medlem

Hoppas hoppas hoppas det blir riktigt bra!

Medlem

Ser jätte fint ut 😀!

Medlem

Här är två bilder till! 😎

Ser helt otroligt ut!

Medlem

Ser rätt bra ut men rädd för att det blir lika buggigt som ettan var men vi får se.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Ser rätt bra ut men rädd för att det blir lika buggigt som ettan var men vi får se.

Mycket av ostabiliteten då var nog pga av deras egengjorda motor X-Ray Engine. Nu använder de UE5 istället. Dock som med alla spel finnas väl fortfarande risken för buggar, speciellt när det handlar om ett komplex openworld-spel. Men förhoppningsvis blir det inte alls lika illa som det var när de lanserade första spelet.

1
Skriv svar