343 Industries försäkrar att de kommer fortsätta utveckla Halo

Robot
343 Industries försäkrar att de kommer fortsätta utveckla Halo

Rykten hävdade att de bara skulle få en supportroll.

#343-industries, #Halo


Medlem

Synd. Halo hade mått bra av att tas om hand av en mer kompetent utvecklare.

Medlem

Jag upplever hela tiden att det filmiska Halo krockar med verkligheten i spelet. Jag har den konstanta känslan av att Titanfall 2 är känslan som man borde få när man spelar Halo i form av tyngd men samtidigt vara en supermänniska som rör sig obehindrat.

Det känns som att Halo sitter fast i att försöka förnya sig samtidigt som man är livrädd för att ändra gameplay så att gamla fans blir upprörda. Hur ska Halo går vidare? Orkar man med mer besvikelser av något som borde leda genren?

Kan man ens förnya en serie som Halo?

Medlem

halo infinite hade kunnat bli så bra om det inte vore för den dåliga uppstarten spelet fick. Verkligen dött och tomt på innehåll.

It's not a lake, it's an ocean

Darn it.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Det är ju klart. Vet ni hur mycket jobb det skulle ta för en annan studio att läsa in sig i Slipspace? Eller för den delen av 343i att porta över till UE5 eller någon annan motor? Jag är inte orolig. 60 Pers fick gå från en studio som är runt 500 Pers. Och nej jag damage kontrollerar inte. Inte så som Forspoken fans. Jag tycker Halo Infinite suger. Halo Infinite är det enda Halo spel jag inte har köpt. Alla andra Halo spel äger jag. 343i har chansen att rätta till misstagen Bonnie Ross gjorde med rätt folk på toppen nu. Tar tid.

Medlem

Då kan man ju räkna med att det också fortsatt kommer vara skit när 343i håller i rodret.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Det är ju klart. Vet ni hur mycket jobb det skulle ta för en annan studio att läsa in sig i Slipspace? Eller för den delen av 343i att porta över till UE5 eller någon annan motor? Jag är inte orolig. 60 Pers fick gå från en studio som är runt 500 Pers. Och nej jag damage kontrollerar inte. Inte så som Forspoken fans. Jag tycker Halo Infinite suger. Halo Infinite är det enda Halo spel jag inte har köpt. Alla andra Halo spel äger jag. 343i har chansen att rätta till misstagen Bonnie Ross gjorde med rätt folk på toppen nu. Tar tid.

Så du har ljugit tidigare när du sagt att du tycker infinite är bra?

Medlem

Är Halo fortfarande populärt?

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Så du har ljugit tidigare när du sagt att du tycker infinite är bra?

Ja. Förut tyckte jag att det var bra. Nu tycker jag att det inte är bra. Väntar på Halo Infinite 2. Kampanjen är bra. Resten njaaää.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Det är ju klart. Vet ni hur mycket jobb det skulle ta för en annan studio att läsa in sig i Slipspace? Eller för den delen av 343i att porta över till UE5 eller någon annan motor? Jag är inte orolig. 60 Pers fick gå från en studio som är runt 500 Pers. Och nej jag damage kontrollerar inte. Inte så som Forspoken fans. Jag tycker Halo Infinite suger. Halo Infinite är det enda Halo spel jag inte har köpt. Alla andra Halo spel äger jag. 343i har chansen att rätta till misstagen Bonnie Ross gjorde med rätt folk på toppen nu. Tar tid.

Vad har Forspoken-fans med det här att göra?

Medlem
Skrivet av lasselason:

Vad har Forspoken-fans med det här att göra?

Har läst att 720p är en bra upplösning. Och så kommer det bli mer av från och med nu.

Medlem

Det ena behöver inte utesluta det andra.

343 kanske blir som The Initiative där man utvecklar och designar spelidéer och handling för Halo medan någon annan studio får sköta utförandet.

Om så är fallet lär man också fortsätta utveckla och underhålla MP till Infinite.

Det blir intressant att se om det förmodade BR-läget som Certain Affinity sägs jobba på blir en del av Infinite eller om man släpper det separat för att undvika "bagaget".

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Har läst att 720p är en bra upplösning. Och så kommer det bli mer av från och med nu.

Ok, det förklarar,,,, ingenting. På vilket sätt hänger det ihop med denna Halo-nyhet?

Medlem
Skrivet av Dejch21:

halo infinite hade kunnat bli så bra om det inte vore för den dåliga uppstarten spelet fick. Verkligen dött och tomt på innehåll.

Hört så mycket dåligt om Infinite så hade inte direkt höga förhoppningar, så tog en liten annan vinkel och spela igenom från början till slut COOP med en polare. Skitkul. Någon bugg här och där men för övrigt kändes det optimerat, vapnen kändes skitbra, grapple speeda upp det hela på ett bra sätt. Hade nog inte tyckt likadant om jag spelat igenom själv.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

1
Skriv svar