Brittisk studio som arbetat med Hogwarts Legacy och Redfall jobbar nu på Horizon

Robot
Brittisk studio som arbetat med Hogwarts Legacy och Redfall jobbar nu på Horizon

Ska hjälpa Guerrilla att "expandera Horizon-världen".

#guerrilla-games, #horizon, #studio-gobo


Medlem

Finns ju massa såna små bolag som hjälper till med spel men aldrig gjort något eget. Fstshark var ju ett sånt bolag innan dom släppte sitt första.

Medlem

Och när kommer forbidden west till PC.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av Sten-greger:

Och när kommer forbidden west till PC.

Skulle gissa att dem kör på 2 år där. 1:an kan ha släppts för att promota 2:an till PS5, The last of us är större än PS5. Ska ju komma en Horizon serie också, så det kan ju bli i samband med det, om de inte släpper multiplayer spelet samtidigt istället.

De vill väl vänta tills ett tag efter expansionen också.

Medlem

Känner av nån anledning inget sug av att spela Horizon spelen. Förutom Horizon call of the mountain, det verkar bli riktigt bra.
Men det är nått med det där 3rd person open world ibland som får det att ta emot.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Känner av nån anledning inget sug av att spela Horizon spelen. Förutom Horizon call of the mountain, det verkar bli riktigt bra.
Men det är nått med det där 3rd person open world ibland som får det att ta emot.

Horizon 1&2 är faktiskt rätt så lätt smälta. Har typ alla troféer i 1an. Förutom köra om spelet på hard eller något(som är i game+ på separat lista). För mig är det rätt ovanligt. För jag spelar väldigt mycket men har knappt några platinum. Karaktärerna är helt enkelt intressanta och jag gillar verkligen Aloy även när hon pratar hela tiden som flera andra verkar tycka är störande.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Känner av nån anledning inget sug av att spela Horizon spelen. Förutom Horizon call of the mountain, det verkar bli riktigt bra.
Men det är nått med det där 3rd person open world ibland som får det att ta emot.

Horizon 1 är riktigt jävla bra och jag är inte så glad i open world spel oftast.
Tvåan är riktigt kass. Jag fick kämpa igenom för att klara spelet storyn.

Ettan är gjord efter vi göra en bra story i en underbar värld med rolig utforskning och gameplay.
Tvåan är gjord efter hur ska vi få spelarna att spela spelet så länge som möjligt. Mer tid spenderat = bättre spel. Tror nog det är ett av de sämsta uppföljarna jag spelet.

Avstängd

Hoppas på en ny grafikmotor och att dom slutar med dessa tråkiga achivements som vi endast får och inget mer.

Vill ha en massa roliga events istället att köra varje vecka och sedan något helt nytt. Blir det samma tråkiga som Forza Horizon 5 är det ett skämt.

Fler som tröttnat har jag läst efter campain. Borde titta på alla battle royal spel istället och komma med massa nytt på kartan och det händer massa olika med staden varje månad.

Avstängd
Skrivet av Molotov:

Känner av nån anledning inget sug av att spela Horizon spelen. Förutom Horizon call of the mountain, det verkar bli riktigt bra.
Men det är nått med det där 3rd person open world ibland som får det att ta emot.

Kan jag köpa denna DLC du skriver om och spela på Xcloud?

Medlem
Skrivet av jontebula:

Kan jag köpa denna DLC du skriver om och spela på Xcloud?

Det är Horizon spelen vi pratar om.
Inte Forza Horizon


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av jontebula:

Hoppas på en ny grafikmotor och att dom slutar med dessa tråkiga achivements som vi endast får och inget mer.

Vill ha en massa roliga events istället att köra varje vecka och sedan något helt nytt. Blir det samma tråkiga som Forza Horizon 5 är det ett skämt.

Fler som tröttnat har jag läst efter campain. Borde titta på alla battle royal spel istället och komma med massa nytt på kartan och det händer massa olika med staden varje månad.

Tror du är i fel tråd nu

Avstängd

Länk till Horizon Gameplay?

Medlem
Skrivet av jontebula:

Länk till Horizon Gameplay?

Avstängd

Är det bara för PS5?

Medlem
Skrivet av jontebula:

Är det bara för PS5?

Ps5 och PC (Horizon Zero Dawn)


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar