Jepp, februaris Playstation-plus spel har läckt

Robot
Jepp, februaris Playstation-plus spel har läckt

Skejting, onda döda, en definitiv version av en mafiaklassiker och Destiny 2-DLC.

#Playstation-plus, #nyhetstips


Medlem

Mafia har väl funnits tidigare eller minns jag helt galet? (Det som tidigare var Ps Now.) Så för egen del inte så jätte impa av dessa tilllskott.

Medlem
Skrivet av Nerox:

Mafia har väl funnits tidigare eller minns jag helt galet? (Det som tidigare var Ps Now.) Så för egen del inte så jätte impa av dessa tilllskott.

Tror inte Mafia har funnits tidigare isfl har jag missat det för jag har inte köpt det då jag väntat på Ps+ eller gamepass! För en gångs skull är jag nöjd det har inte hänt sen vi fick FF7 remake.

Medlem
Skrivet av Nerox:

Mafia har väl funnits tidigare eller minns jag helt galet? (Det som tidigare var Ps Now.)

När Sony slog ihop PS+ och PS Now i somras så fanns spelet tillgängligt för Extra-prenumeranter ett par månader (hela trilogin om du hade Premium)

Medlem
Skrivet av ninjalulz:

När Sony slog ihop PS+ och PS Now i somras så fanns spelet tillgängligt för Extra-prenumeranter ett par månader (hela trilogin om du hade Premium)

Ja så var det ja.
Jag tyckte det här kändes bekant "Har vi inte redan haft det?"
blir lite snurrigt med alla dessa tiers.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av ninjalulz:

När Sony slog ihop PS+ och PS Now i somras så fanns spelet tillgängligt för Extra-prenumeranter ett par månader (hela trilogin om du hade Premium)

Så var det ja, då minndes jag inte helt galet.

Medlem

Sony som numera äger Bungie borde göra alla gamla expansioner till Destiny gratis och bara ta betalt för den senaste expen. Jag kör på PC men hade gärna kört lite på PS5 också. Men betala för allt två gånger för jag fan inte 😅

Medlem

Fortfarande inget Dino Crisis och Resident Evil 3

Medlem
Skrivet av anon_332911:

Vad har Playstation 5 versioner av gamla retrospel med det här att göra. Det här rör den vanliga lilla månadsuppdateringen av spel till skänks utanför Plus Game Catalog....men det visste du väl redan....

Ska bli jävlakul att dyka in i Destiny 2 igen, New Light och Forsaken klarat sen innan.

OlliOlli World ser trevligt ut. Gillade inget av de två första men det här väl ngt annat.

Nej, det visste jag inte. Trodde det gällde alla spel till Plus, även Klassiker-katalogen.

Medlem

Försökte spela evil dead för några dagar sedan..kom in i en match. Så hoppas detta gör att fler spelar det då det är väldigt kul

Medlem

Mafia är fortfarande 30 fps på PS5, eller?


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av MulletDeluxe:

Mafia är fortfarande 30 fps på PS5, eller?

Japp, vilket är ganska stört med resurserna studion har. Det rullar på PS5 som om prestandan var PS4 Pro. Därför skippade jag det helt, men gratis är väl rätt pris på spelet i nuvarande skick så lägger till det iaf.

OlliOlli World låter roligare att testa just nu och Evil Dead blir riktigt nice att få gratis.

Det enda som jag är tvek på är väl ett DLC, har inte ens kört ettan, men överlag känns det generöst ändå.

Medlem
1
Skriv svar