Hogwarts Legacy
Hogwarts Legacy roar mugglare, men är ren magi om trollkarlsblod flyter i ådrorna.
Är det 10e feb om man köpte Deluxe Edition med 72h early access? Eller är det 7e feb isf?
Det är om 12h ish.
EDIT: Kan ju vara lite mer ifall man ska lira på Steam då dom generellt sett låser upp vid 17:00.
Det är om 12h ish.
EDIT: Kan ju vara lite mer ifall man ska lira på Steam då dom generellt sett låser upp vid 17:00.
Nice.
Vi streamar det redan ikväll 20:00 om någon är nyfiken och vill ta en titt!!
Hur långt är spelet?
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: Corsair Vengeance RGB 64GB 6400mhz
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2, Sonos Sub Mini.
VR: Meta Quest Pro + VR Air Bridge
https://twitter.com/HogwartsLegacy/status/1621192523589771270
Om det stämmer så låses early access delen upp imorgon kl 19:00
https://twitter.com/HogwartsLegacy/status/1621192523589771270
Om det stämmer så låses early access delen upp imorgon kl 19:00
Midnatt idag för konsollerna.
Mina förväntningar har gjort en Wingardium Leviosa!
Jag älskar dig, Fredrik.
Spännande! Noterar att det inte nämns något om karaktärerna i spelet (manusmässigt alltså); är det positivt eller negativt? Känslan man fått av marknadsföringsmaterialet är att spelet verkar lite si och så på den fronten.
Jag vill inte spoila något, men karaktärsporträtten är bra tycker jag. Sen har vissa lite stela modeller, men röstmässigt känns det bra och jag köper att de är karaktärer i världen.
Hur långt är spelet?
Skulle nog tro runt 30-40 h, sen kan du förstås spä ut allt med sidouppdrag och andra utmaningar.
"Writer and Fighter"
Med andra ord inte riktigt i samma klass som Cyberpunk 2077, men inte långt från Men hur är karaktärerna i spelet egentligen? Mitt största frågetecken har aldrig varit om världen eller stridssystemet, men allt jag sett känns väldigt opersonligt och anonymt på något vis. Minnesvärda och charmiga karaktärer är ju en grundpelare när det gäller Harry Potter.
Kul och skönt att det verkar vettigt! Jag kan köpa avsaknaden av Quidditch, som diskuterat tidigare så kan det lätt bli konstigt om man ser det från något perspektiv annat än sökarens då matchen plötsligt kan avgöras bara för att en NPC fångade kvicken. Sökaren spelar helt enkelt för stor roll, imo, eftersom kvicken är värd 15 mål.
Däremot tänker jag inte betala 50% mer för tre dagars early access, så jag får hålla mig till fredag kväll!
H-How can she slap, kupo!?
Vi streamar det redan ikväll 20:00 om någon är nyfiken och vill ta en titt!!
Åh nej, jag som kommenterar Leksand i eSHL NHL23 då...tusan oxå!
Ja ja, det får bli att se i efterhand!
Med andra ord inte riktigt i samma klass som Cyberpunk 2077, men inte långt från Men hur är karaktärerna i spelet egentligen? Mitt största frågetecken har aldrig varit om världen eller stridssystemet, men allt jag sett känns väldigt opersonligt och anonymt på något vis. Minnesvärda och charmiga karaktärer är ju en grundpelare när det gäller Harry Potter.
Karaktärerna är bra med solida röstskådespelarinsatser. Vissa känns stela, men de flesta känns som bra och det finns gott om unika porträtt. Speciellt lärarna på skolan har alla sin unika charm.
"Writer and Fighter"