Radera collections menyn på iPhone-låsskärm

Avstängd
Radera collections menyn på iPhone-låsskärm

Som titeln lyder. Hur fan får jag bort den här skiten??
Sjukt jobbigt att hela tiden missklicka denna

Medlem

På/i vad?, lite utförligare så någon kan någon säkert hjälpa dig.

Avstängd
Skrivet av Sur Apan:

På/i vad?, lite utförligare så någon kan någon säkert hjälpa dig.

iPhone på låsskärmen - håll inne med fingret på mitten av skärmen så kommer en meny upp där du kan byta teman . Man kan swipa både till höger och vänster

Medlem

Ahh den går mig veterligen inte att deaktivera tyvärr håller med dig om att den funktionen är jobbig.

Medlem

Alltså, det sjuka är att ni stör er på något som jag inte ens upptäckt efter mina 3 iphones jag haft. Det krävdes en ganska lång inhållning för att det skulle poppa upp märkte jag, men ganska onödig funktion.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Alltså, det sjuka är att ni stör er på något som jag inte ens upptäckt efter mina 3 iphones jag haft. Det krävdes en ganska lång inhållning för att det skulle poppa upp märkte jag, men ganska onödig funktion.

Jag är förvånad att man inte märker alla saker som är jobbiga i dagens UI och stör sig på de hela tiden alltid.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Backloggens befriare

Steg 1, släng telefonen i papperskorgen
Steg 2, köp en android


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Steg 1, släng telefonen på en miljöstation
Steg 2, köp en android

Jag redigera ditt inlägg lite

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Alltså, det sjuka är att ni stör er på något som jag inte ens upptäckt efter mina 3 iphones jag haft. Det krävdes en ganska lång inhållning för att det skulle poppa upp märkte jag, men ganska onödig funktion.

Ny funktion med iOS 16 så inte konstigt att du inte märkt det med tidigare telefoner hehe.

För de som inte heller märkt det, funktionen är till för att man ska kunna skräddarsy låsskärmen med olika teman, widgets osv. Väldigt bra system men hade väl varit bättre om inställningarna fick bo i just inställningar istället för på låsskärmen.

Medlem
Skrivet av Levi:

iPhone på låsskärmen - håll inne med fingret på mitten av skärmen så kommer en meny upp där du kan byta teman . Man kan swipa både till höger och vänster

Swipa upp på den du vill ta bort

Avstängd
Skrivet av Thane:

Swipa upp på den du vill ta bort

Du missförstår. Det är hela funktionen jag vill ta bort och inte enstaka wallpapers…

1
Skriv svar