CD Projekt om könsorgan i The Witcher 3: "Oönskat resultat"

Robot
CD Projekt om könsorgan i The Witcher 3: "Oönskat resultat"

Kallas en olyckshändelse. Man jobbar på patch.

#the-witcher-3, #the-witcher-3-wild-hunt


Medlem

Kommer ta typ 5 sekunder tills det moddas tillbaka haha


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Ändå spännande att de känner sig tvugna att patcha bort det. Är inte mer detaljer alltid positivt, vad är vinningen i att patcha ner det till färre detaljer liksom. Det lär ju inte påverka åldersgräns osv om det ändå är med nakenhet osv. Ska det vara naket är det väl bara bra att grafiken är bra liksom.

Medlem
Skrivet av yonaz:

Kommer ta typ 5 sekunder tills det moddas tillbaka haha

inte på konsoller

Medlem

viktigaste är väl könshåren!!

Medlem

Jämställdhet. Fler korvar åt folket l twitcher 3! ;P


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Inaktiv

Har i evigheter undrat varför våld i alla dess extrema former, är helt okey i underhållning men syns det typ en bröstvårta, blir det ramaskri.
Så jäkla tramsigt.

Medlem

Lemlästa, mordbränn, misshandla: 👌

Könsorgan: 😱🤬😱🤬😱🤬

Medlem
Skrivet av anon_331517:

Har i evigheter undrat varför våld i alla dess extrema former, är helt okey i underhållning men syns det typ en bröstvårta, blir det ramaskri.
Så jäkla tramsigt.

Skrivet av Pholiage:

Lemlästa, mordbränn, misshandla: 👌

Könsorgan: 😱🤬😱🤬😱🤬

Kan bara hålla med. Ifall det hade varit någonting i stil med Stardew Valley, Mario Party eller Pokemon hade jag förstått, med i ett spel som (borde) riktar sig från övre tonåren och upp? Herregud, ibland undrar jag ifall mänskligheten verkligen är värd att bevara.

Medlem

Spelet har ju redan en åldersmarkering av 18+, med varningen för naket... känns som detta är ett icke-problem.

Medlem

jag har inte sett ett enda könsorgan?

Medlem

Det är ett icke-problem när det gäller nakenhet och åldersgränsen, detta har nog snarare att göra med upphovsrättsintrång som CD Projekt tydligen har gjort sig skyldiga av, av misstag.

https://kotaku.com/witcher-3-update-vagina-nexus-mods-permiss...

Medlem

"The next-gen version of The Witcher 3 features several community-sourced mods not created by CD Projekt Red"

Alltså va? Så de använder andras arbete i sina uppdateringar? Får de creds för det?


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Skrivet av anon_331517:

Har i evigheter undrat varför våld i alla dess extrema former, är helt okey i underhållning men syns det typ en bröstvårta, blir det ramaskri.
Så jäkla tramsigt.

För att våld löser problem och naket skapar problem.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Ja stackars amerikaner om dom får se en mus eller en gurka i ett pegi 16-18 spel

Medlem

Hugg av huvudet och diverse lemmar = OK
könshår = VE OCH FASA!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Jag är lite besviken på att FZ inte har en exempelbild i nyheten.

1
Skriv svar