Rensa hårddiskar och SSD:er – Star Wars Jedi: Survivor tar en del plats

Robot
Rensa hårddiskar och SSD:er – Star Wars Jedi: Survivor tar en del plats

EA har delat med sig av systemkraven på pc.

#Star-wars-jedi-survivor, #nyhetstips


Avstängd

Kan bara anta att PC versionen kommer vara usel på release som vanligt.

Medlem
Skrivet av fejksson:

Kan bara anta att PC versionen kommer vara usel på release som vanligt.

Det första spelet var näst intill felfritt. Otroligt smooth FPS och väldigt få buggar om ens några. Så vi kan hoppas på att det är samma med detta.

Medlem

Saknar stadia. Bara tuta o köra, aldrig några lagg, behöver inte ta upp hela hårddisken och jag kunde spela på vilken enhet som helst.

Medlem

Förbokad fysisk kopia för xbox.
Taggad!

Medlem
Skrivet av robbis:

Saknar stadia. Bara tuta o köra, aldrig några lagg, behöver inte ta upp hela hårddisken och jag kunde spela på vilken enhet som helst.

Allt var verkligen bra med Stadia förutom input delay, fyfan vad frustrerande det var, speciellt i snabbare spel.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Verkar ju bli ett rätt krävande spel jämfört med det första .

Quake-konnässsör

Då kan jag kanske ta bort ARK som ligger någonstans runt 300GB då

Medlem
Skrivet av Force:

Allt var verkligen bra med Stadia förutom input delay, fyfan vad frustrerande det var, speciellt i snabbare spel.

Upplevde aldrig det då jag mest spelade singelplayer. Kanske inte är så känslig för det heller å andra sidan. Men de spelen jag spelade märktes det inte i.

Medlem
Skrivet av fejksson:

Kan bara anta att PC versionen kommer vara usel på release som vanligt.

Första var ju toppen vid release vad jag minns så kan ju hoppas på det bästa.

Ontopic: sjukt taggad top3 singleplayer release för mig i år tillsammans med expanisonen till elden ring och Hollow Knight: silksong

Medlem

Höga förväntningar på denna!
Tror det blir bra

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Verkar ju bli ett rätt krävande spel jämfört med det första .

De drar nog upp lägstanivån nu när de hoppar över Xbox one/ps4. Redan förra fungerade rätt dåligt när jag testade det på min xbox one, det kanske fixades i uppdateringar men fick tag på en series x att spela vidare på.

Medlem
Skrivet av Kasse:

Första var ju toppen vid release vad jag minns så kan ju hoppas på det bästa.

Ontopic: sjukt taggad top3 singleplayer release för mig i år tillsammans med expanisonen till elden ring och Hollow Knight: silksong

Nja, första spelet hade fortfarande problem med stutters (streaming/traversal) på PC när jag testade det sist, inte något som totalförstör upplevelsen, men helt klart något som kan förbättras till nästa spel i serien.

Medlem
Skrivet av meanh:

Nja, första spelet hade fortfarande problem med stutters (streaming/traversal) på PC när jag testade det sist, inte något som totalförstör upplevelsen, men helt klart något som kan förbättras till nästa spel i serien.

Hmm okej. Har spelat igenom det flera gånger och har inte haft sådana problem och då är jag vanligtvis väldigt känslig för sånt. Men men hoppas på det bästa.

Avstängd

Skönt att jag inte behöver tänka på det då jag spelar på Xcloud på min Samsung TV 👍🏻❤️

Medlem

Mer orolig över att spelet körs med unreal engine än att det kräver stort utrymme för hårddisken. Förvisso respawn och deras första spel var ju ganska optimerat till ps5 och xbox series x som jag spelar på med endast lite hicka i spelet här o där men man vet aldrig.

Medlem
Skrivet av jontebula:

Skönt att jag inte behöver tänka på det då jag spelar på Xcloud på min Samsung TV 👍🏻❤️

Ja skönt att du inte behöver tänka på det då du inte ens kan spela det på xcloud

1
Skriv svar