Det nya Alone in the Dark-spelet har fått en spelbar prolog

Robot
Det nya Alone in the Dark-spelet har fått en spelbar prolog

Och det visar sig att David Harbour och Jodie Comer är med i det.

#Alone-in-the-dark, #Pieces-interactive


Medlem

Ser faktiskt riktigt mysigt ut! Oktober blev helt plötsligt årets spelmånad med detta, AC:M och AW2

Medlem

Lär blir att spela prologen snarast. Såg riktigt nice ut, kanske blir ett köp när hela släpps! Minns det gamla med då var jag nog lite för lite och skraj av mig

Medlem

Alone in the Dark är ju inget namn man kopplar till något positivt direkt, men detta såg inte alls fel ut!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av Force:

Alone in the Dark är ju inget namn man kopplar till något positivt direkt, men detta såg inte alls fel ut!

Jodå... men det var på 90-talet då de första spelen kom. En grym (höhö) blandning mellan skräck, action och pussel.

Ja allt var väldigt fyrkantigt, men ALLT 3D var fyrkantigt då.

Medlem
Skrivet av brewitz:

Jodå... men det var på 90-talet då de första spelen kom. En grym (höhö) blandning mellan skräck, action och pussel.

Ja allt var väldigt fyrkantigt, men ALLT 3D var fyrkantigt då.

Ja jag använde inte rätt ord där, inget man kopplat till något positivt på senaste tiden 😀


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Redaktör
Ponny

Prologen ska testas, men tycker det ser ut att vara lite... stiff? Men ja, om detta åtminstone blir okej och Alan Wake 2 blir skitbra så kan oktober bli en fin skräckmånad.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Force:

Ja jag använde inte rätt ord där, inget man kopplat till något positivt på senaste tiden 😀

Nä så är det kanske. Trist men sant

Såg tyvärr inte så bra ut av det dom visade här https://www.youtube.com/watch?v=GFGrrnkGzn8

Medlem

Prologen tar slut innan en panpizza hinner bli klar i mikron.

1
Skriv svar