Forza Motorsport 2023

Medlem
Forza Motorsport 2023

Tjena gamers. Lägger ut en tråd här ang Forza Motorsport som är på ingång. Vi är ett skönt gäng mellan åldrarna 20-50 år gamla och har kört Forza 7 sen det släpptes. Vi brukar vara 12-15 pers. Vi kör varje måndag kl 20-21.30 ca, olika upplägg med bilar och banor till varje säsong och kallar detta för måndagsligan. Är ni intresserade för ett varmt mottagande och rejsa cleant med lite gruff men aldrig i närheten av en public lobby-fest så tveka inte att höra av er. Tack för ordet och ta hand om er

Lägger länk till discorden. MVH

https://sfc-site.vercel.app/

Medlem

Kul! Är det fritt fram att hoppa med någon gång då och då bara? Misstänker också att ni är betydligt bättre än mig som knappt spelat bilspel under samma tid, men nån måste ju komma sist också 😁

Redaktör

Kul initiativ! Jag slänger ut tråden på framsidan i kväll.


signatur
Medlem
Skrivet av Kalliban:

Kul! Är det fritt fram att hoppa med någon gång då och då bara? Misstänker också att ni är betydligt bättre än mig som knappt spelat bilspel under samma tid, men nån måste ju komma sist också 😁

Ja, absolut Du tar ju tyvärr inga poäng i listan de gånnger du inte deltar, men vi spelar för att ha roligt och poängen gör ju att man kämpar liiite mer Äh så ska du inte känna. Sålänge du inte cornerbombar med avsikt såklart. Vi har både snabba och mindre snabba i fältet. Bara roligt om vi fyller ut det mer. Välkommen

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Kul initiativ! Jag slänger ut tråden på framsidan i kväll.

Ljuva ord, du är också väkommen att vara med om tid finnes

Redaktör
Skrivet av doodle_82:

Ljuva ord, du är också väkommen att vara med om tid finnes

Jag är hedrad! Men också rätt utpräglad solospelare, så vi får se. Men tack! ❤️
(Och nu länkar tråden på framsidan rätt också.)


signatur
C64
Medlem

The Crew™ Motorfest Trial Demo finns ute nu

Medlem

Inte kört Forza alls, men blivit lite Dirt, Crew och även F1 nu på sistone. Hoppar kanske in och ansluter

Medlem

Kul. ja man lär ju bli sist i dom flesta racen.. men vad fan nån ska ju bli det också.

Medlem

Låter kul! Jag ger det ett försök.
Har inte så mycket erfarenhet av MP racing. Har dock hundratals timmar loggat i Forza Motorsport 2-7 genom åren.

Medlem

Godkväll. Nu har vi i måndagsligan stökat av Forza 7 och lägger det till handlingarna och tackar för de 5 fina åren det gett oss.

Skickar ny länk till hemsidan ni kan regga er på genom discord så hoppas jag att vi ses i kanalen och i nya Forza framöver. Varmt välkomna

https://sfc-site.vercel.app/

Medlem

Riktigt kul och bra grupp att köra i. Mkt kul och "lagom" seriöst. Välkomna!

1
Skriv svar