Naughty Dog om eventuellt Last of Us 3: "Har andra projekt på gång"

Robot
Naughty Dog om eventuellt Last of Us 3: "Har andra projekt på gång"
Medlem

Kom igen nu Naughty Dog, satsa helhjärtat på live service!
Uncharted reboot med micro transactions och kanske möjlighet att betala för olika utfall i storyn?
/s

Medlem

Tror en trea ligger rätt så långt bort i dagsläget.

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Kom igen nu Naughty Dog, satsa helhjärtat på live service!
Uncharted reboot med micro transactions och kanske möjlighet att betala för olika utfall i storyn?
/s

Är ett skämt eller? Hahahah.

Vet inte om det var genuint eller ej xD

Medlem
Skrivet av Andy_dee:

Är ett skämt eller? Hahahah.

Vet inte om det var genuint eller ej xD

Han skojar. Personligen längtar jag till ett nytt matigt The Last of Us 3. 2an är fruktansvärt bra o lirar det för 4e gången just nu.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Jag hoppas ND’s nästa spel är ett helt nytt IP. Ser gärna ett The Last of Us 3 men är rätt mätt på serien för tillfället så i sådana fall gärna längre fram i tiden.

Uncharted tror jag man är ganska färdig med efter så pass många spel.

Men lite dags för ND att visa vad man har på gång nu kan jag tycka. En remake och en remaster är allt hittills den här generationen.

Medlem

Förr eller senare lär Part III komma. Högst märkligt annars med tanke på vilken succé spelen och TV-serien är.

Medlem

Jag hoppas att ND utvecklar ett spel med lite glädje i efter alla deppiga LoU-spel de har gjort nu...

En rolig plattformare vore underbart!

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Har du levt under en sten? Har du missat vad /s betyder?

Onödig kommentar..


signatur

🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag hoppas att ND utvecklar ett spel med lite glädje i efter alla deppiga LoU-spel de har gjort nu...

En rolig plattformare vore underbart!

JAK & DAXTER

Medlem

Låt uncharted och tlou dö nu och ge oss nått nytt.

Medlem

Det vill nog till att alla remsters har fått varsinn remaster innan de känner sig redo att börja skissa ordentligt på ett helt nytt spel.

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Har du levt under en sten? Har du missat vad /s betyder?

Jepp levt under en sten. Kan allt /s

Medlem

Jag spelar och har spelat de allra flesta single player-spelen på de allra flesta spelkonsoller och PC, och många av spelen jag har spelat har gett mig kraftiga känslorus. Men det är något med The Last Of Us Part ll. När jag gav mig på det så fick jag känna på något lite nyare (för mig). Berättelsens kraft. Jag var så ilsken, glad, ledsen, hämdlysten, apokalyptiskt deprimerad, The Last Of Us Part ll fängslade mig något så enormt att jag än idag ca 3 år efter att ha spelat det för första gången tänker på det då och då. Och då återkommer alla dessa känslor som spelet inbringat mig.

Jag minns så väl i början efter min första play through. Då vart jag bara förbannad och ledsen och tyckte att spelet var värdelöst. Men efter andra play throughn så ändrades den inställningen helt, jag är bara så förälskad i den världen. Karaktärerna och deras utveckling, hur storyn utspelar sig, omgivningen, bakgrundsmusiken, soundtracken framförallt (Gustavo Santaolalla är kung!), spelkänslan när det gäller movement, physics osv.

Jag kan bara inte acceptera att det skulle stanna upp på 2 spel och tv-serien, ooh nej! det finns så mycket mer att berätta och bygga på (tycker jag).

Jag är väl bara en riktig fanboy I guess.

1
Skriv svar