Stor omröstning! Utse årets hetaste spel

Robot
Stor omröstning! Utse årets hetaste spel

Ett nytt spelår har börjat. Vilken titel ser du mest fram emot? Gör din röst hörd!

#spelåret-2024


Medlem

Homeworld 3 given vinnare redan!


signatur

1# FZ Troll

Medlem

För min del är Expeditions: A MudRunner Game det hetaste spelet. Efter hundratals timmar i Snowrunner så är jag redo för ett nytt äventyr.


signatur

|.|

Medlem

Utan tvekan Shadow of the Erdtree!


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag har inte spelat Stalker mer än ett jääääättegammalt sådant men det känns mest spännande av någon anledning.
Sen om jag verkligen kommer att spela det eller inte återstår att se. Samt om det släpps i år eller inte heller med tanke på diverse orsaker.


signatur

Halo kompis!

Medlem

Dragons dogma 2, odiskutabelt från min sida sedd

Medlem

Hellblade 2 av de spel jag kommer på...

Medlem

Det ska bli kul att utforska Pillars of Eternity-universumet i Avowed.

Medlem
Medlem

1: Stalker 2
2: Dragon's Dogma

Medlem

I maggropen hoppas och tror jag att Black Myth: Wukong kan bli ett visuellt fantasyspektakel med samma slags grandeur som Elden Ring. Om det spelar lika bra eller bara blir nåt slags uppjackat tech-demo signerat kinesiska staten, det får vi väl se, men det ser jävligt ballt ut.

Medlem

Shadow of the Erdtree helt utan minsta tvekan.

Dragons Dogma 2 blir nog redigt nice med.

FM-guru
F.d. Sisyr

För egen del är det Stalker 2... om det släpps.

It's not a lake, it's an ocean

Svårt! Men det är svårt att slå en remake av Silent Hill 2.

Silent Hill 2
Stalker II
Alone in the Dark
Replaced
Hellblade II
Little Nightmares III

Hade Tomb Raider I-III Remastered fått en fysisk utgåva hade den kunnat kvala in.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Detta var ju enkelt! Final Fantasy VII Rebirth är ju given etta, äntligen får vi uppföljaren och av allt att döma kommer det bli en magnifik upplevelse.

Medlem

Hades 2 för min del! Bra med denna tråd, har dålig koll på vad som kommer i år.

Medlem

FF7 Rebirth, utan tvekan. Hoppas bara att PC-releasen inte dröjer alltför länge.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Min lista:

#1: The legend of heroes: Trails through Daybreak (JRPG) PS5/Steam Release Sommaren 2024
https://store.steampowered.com/app/2138610/The_Legend_of_Hero...

#2: Persona 3 Reload (JRPG) PS5/XboX/Steam Release 2 Feb 2024
https://store.steampowered.com/app/2161700/Persona_3_Reload/

Releasehästryttare

Tribes 3!!!!

Eller möjligtvis de nya Deep rock glalactic spelen, varför är de inte med på listan? ROCK AND STONE!

Medlem

Shadow of the Erdtree, allt annat bleknar.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Manor Lords och Stalker 2


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Tomb Raider Remake
Men också Star Wars Outlaw, bl.a.

Medlem

Dragon's Dogma 2. GOTY 2024.


signatur

Memento Mori

Medlem

Path of Exile 2.

Medlem

Scum har förhoppningsvis sin fulla release 2024

Medlem

Enklaste pollen i mitt liv. FF7 rebirth med hästlängder.

Medlem

Silksong känns lite bortglömt just nu. Det var ett tag sen folk pratade om det spelet. Ett spel jag hoppas på nästa år är Little devil inside(jag tror att dom fick göra om mycket i spelet för dom hade galna "dreads"(hår) infödingar i spelet. Som jag misstänker att dom fick ta bort helt och inte säga ett ord om det. Annars så försöker jag ta ett spel i taget. Och det första spelet jag verkligen ser framemot nästa år är Persona 3 reload. Det kommer att bli ett väldigt bra spel tror jag! Jag älskar ju persona musiken också. Så även om ni inte köper spelet försök att få tag på musiken iaf.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Silksong känns lite bortglömt just nu. Det var ett tag sen folk pratade om det spelet. Ett spel jag hoppas på nästa år är Little devil inside(jag tror att dom fick göra om mycket i spelet för dom hade galna "dreads"(hår) infödingar i spelet. Som jag misstänker att dom fick ta bort helt och inte säga ett ord om det. Annars så försöker jag ta ett spel i taget. Och det första spelet jag verkligen ser framemot nästa år är Persona 3 reload. Det kommer att bli ett väldigt bra spel tror jag! Jag älskar ju persona musiken också. Så även om ni inte köper spelet försök att få tag på musiken iaf.

Känner inte att Silksong är bortglömt alls, snarare ett spel det har snackats väldigt mycket om samt är väldigt hypat av många, inklusive mig själv.

Folk pratar väl kanske inte lika mycket om det för det var FEM(!) år sen det utannonserades, måtte det komma 2024.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Något annat: Space Marine 2.


signatur

I drank what?

Medlem

Det spel jag ser fram emot mest är nog Eldritch House, detektivspel möter övernaturligt med 3D-grafik som stilmässigt liknar en grafisk roman.

Tätt följt av Nazralath: The Fallen World där genre-blandningen och den starkt Beksiński inspirerade grafiken har mycket hög potential.

Mina förväntningar är också skyhöga på uppföljaren till Golden Idol.

Sen finns det ju givetvis massvis med spel som man kommer hålla ögonen på. Phonopolis, Snufkin, Alone in the Dark, alla Silent Hill spel, Replaced, Banishers, Little Nightmares III, Loco Motive, Outcast, Little Big Adventure remake m.m.

12
Skriv svar