Rocksteady: Suicide Squad är ett spel som respekterar din tid

Robot
Rocksteady: Suicide Squad är ett spel som respekterar din tid

Arkham-gängets omsusade titel släpps på fredag.

#kill-the-justice-league, #suicide-squad


Medlem

Fan av arkham spelen är man skeptisk men jag ser fram emot att bli motbevisad om det blir så.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Vet inte hur väl det stämmer men läste någonstans att recensionsnycklarna inte gick ut förrän i fredags typ. Sen om där finns ett embargo vetefan men kan nog inte förvänta oss alltför mycket innan släpp.

Jag är en som faktiskt är nyfiken på detta (väldigt försiktigt dock).

Tillägg: hade helt missat att man kan spela 72h tidigare om man pungar ut extra, så man kan nog skaffa sig en relativt god uppfattning om spelet innan släpp om man surfar runt reddit etc.

Medlem

Tror det verkligen kommer respektera folks tid, då ingen kommer köpa det och således inte lägga tid på det, så blir nog mycket bra det här!

Medlem

Jag har sällan känt mig så opepp på någonting som jag gör när det kommer till något med Suicide Squad.

Jag förstår inte varför WB envisas med att satsa på denna franchise...

Medlem

Oh visste inte det va live service, ville mer ha singleplayer offline man kan köpa fysiskt, Aja blir gamepass eller missa.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag har sällan känt mig så opepp på någonting som jag gör när det kommer till något med Suicide Squad.

Jag förstår inte varför WB envisas med att satsa på denna franchise...

DC har prfilerat sig om "serösa" väldigt länge och det målade in de i ett hörn. Suicide Squad är deras väg ut från det hörnet.

Medlem

År ut och år in med den här jävla suicide squad, vem gillar det ens? Astråkiga karaktärer, fult är det alltid med.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Spelade nyligen igenom Arkham city och Arkham knight (Fantastiska spel) på en steam deck OLED och tycker det är riktigt tråkigt att de inte gjorde ett nytt single-player äventyr istället för det här. Aldrig förstått mig på suicide squad, trista karaktärer.

Medlem

Har aldrig förstått mig på battlepass i single player/co-op spel, känns väldigt onödigt. Känns mer logiskt med expansioner eller DLC till sådana spel.

I övrigt gällande Battlepass hoppas jag fler utvecklare tar en mer avslappnande approach till det. Själv skulle jag säga att jag har råd att köpa det till flera spel, men jag skulle aldrig ha tid att spela tillräckligt för att köra klart flera samtidigt. Har jag redan betalat för innehållet så ska jag inte behöva stressa igenom det. I den bästa av världar har man en kombination av Halo där man har möjlighet att välja bland alla battlepass fritt oavsett när dem släpptes med obegränsat tid att ta sig igenom dem. Tillsammans med ganska enkla utmaningar eller låga krav för att låsa upp allt så det går hyfsat snabbt att låsa upp det.

Medlem
Skrivet av blackidus:

Har aldrig förstått mig på battlepass i single player/co-op spel, känns väldigt onödigt. Känns mer logiskt med expansioner eller DLC till sådana spel.

I övrigt gällande Battlepass hoppas jag fler utvecklare tar en mer avslappnande approach till det. Själv skulle jag säga att jag har råd att köpa det till flera spel, men jag skulle aldrig ha tid att spela tillräckligt för att köra klart flera samtidigt. Har jag redan betalat för innehållet så ska jag inte behöva stressa igenom det. I den bästa av världar har man en kombination av Halo där man har möjlighet att välja bland alla battlepass fritt oavsett när dem släpptes med obegränsat tid att ta sig igenom dem. Tillsammans med ganska enkla utmaningar eller låga krav för att låsa upp allt så det går hyfsat snabbt att låsa upp det.

Kidsen gillar häftigare ord, helt enkelt.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

De var väl tvungna att stoppa servrarna för att spelare stötte på en bugg som gjorde att de klarade spelet. Så de skämtar verkligen inte när de säger så här.

Medlem

Live service och battle pass går enligt mina erfarenheter inte riktigt ihop med konceptet att inte slösa min tid. Det är lite som att försöka övertyga mig att investera i slumpmässig kryptovaluta minsann är ett säkert sätt att spara till pensionen.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

(Dom lade till Denuvo precis innan release)
https://www.pcgamer.com/suicide-squad-kill-the-justice-league...

Det är något med suicide squad märket som är menat för att bara "dö"

DOA


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Releasehästryttare

Nä, detta bli nästa Suicide squad man plöjer:

Medlem

Låter lovande, många spel som har noll respekt för ens tid.

man sitter bara och

gillar arkadiga speliga spel

Medlem
Skrivet av Hipshot:

År ut och år in med den här jävla suicide squad, vem gillar det ens? Astråkiga karaktärer, fult är det alltid med.

Har det verkligen varit så mycket? 2 filmer och 1-2 spel, är det "år ut och år in"?

Medlem

Kan inte vänta till om 2 år när serverna stängs ner och det är till salu för 4$ som The Avengers och allt DLC ingår UTAN microtransaktioner.

Medlem

Suicide squad hade varit fine, om jag fick spöa på dom som batman.
Förstår inte hur rocksteady inte fattar sitt egna ip.

Jag bryr mig inte om karaktärerna i dc om inte batman spöar på dom och jag vill heller inte spela någon annan än just batman.

1
Skriv svar