16.00 – se första Elden Ring: Shadow of the Erdtree-trailern
Kände mig rätt klar med Elden Ring när jag spelade det första gången. De kan lägga tid och energi på annat, men nu är väl expansionen redan klar, "förmodligen".
Ett liknande Sekiro hade varit najs, med lite mer berättande än diffusa beskrivningar på kläderna som man själv får klippa och klistra för att fatta vad som egentligen händer.
Kände mig rätt klar med Elden Ring när jag spelade det första gången. De kan lägga tid och energi på annat, men nu är väl expansionen redan klar, "förmodligen".
Ett liknande Sekiro hade varit najs, med lite mer berättande än diffusa beskrivningar på kläderna som man själv får klippa och klistra för att fatta vad som egentligen händer.
From Softwares DLC tenderar att vara bättre än grundspelen så jag är av helt motsatt åsikt.
Kul! Såg att det ryktades om 21: a juni för släppdatumet.
Läste det också. Gissade på trailer denna månad och release april/maj.
Juni känns liiite för långt bort kan jag tycka, men har man väntat såhär länge så.
The more I practice, the luckier I get.
Det ser riktigt fint ut
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: Corsair Vengeance RGB 64GB 6400mhz
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2, Sonos Sub Mini.
VR: Meta Quest Pro + VR Air Bridge
Ja verkligen, tycker utan tvekan att Sekiro är Fromsofts bästa spel hittills, något nytt i den stilen vore underbart.