Live! Vårens Switch-spel presenteras

Robot
Live! Vårens Switch-spel presenteras

Nytt Nintendo Direct med tredjepartstitlar. Hälsar Xbox på...?

#nintendo, #nintendo-direct, #switch


Medlem

Måttligt besviken tyvärr. Men nog inte konstigt med allt fokus på Switch 2 som alla väntar på samt senaste ryktena om eventuellt Gamecube announcement till NSO.


signatur

PC | Asus Rog Ally | PS5 | Switch

Medlem

Fanns ute tidigare än kl 15:00.
Mest positiv till gamla Rare spelen, som visade sig vara spel endast till online-tjänsten. Vill gärna testa Battletoads på SNES, samt spela Snake Rattle 'n' Roll och Blast Corps igen. 😍

Medlem

Åh! Ender Magnolia. Ender Lilies var ett extremt bra spel. Hoppas detta är lika bra.

Skribent

Battlefront var ju aningen oväntat om inte annat...


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Battlefront var ju aningen oväntat om inte annat...

Ja, det stod inte direkt på någons bingo-kort tror jag inte

Kul med mer Rare-spel!

Medlem
Skrivet av Albrion:

Måttligt besviken tyvärr. Men nog inte konstigt med allt fokus på Switch 2 som alla väntar på samt senaste ryktena om eventuellt Gamecube announcement till NSO.

Man har blandat ihop ryktena om Dolphin med Gamecubes utvecklingsnamn i tro att det skulle ha att göra med Gamecube till Nso. Fast det var Endless Ocean som menats hela tiden. Vilket framkom sen i nya rykten..

Inaktiv
Skrivet av PGR1985:

Fanns ute tidigare än kl 15:00.
Mest positiv till gamla Rare spelen, som visade sig vara spel endast till online-tjänsten. Vill gärna testa Battletoads på SNES, samt spela Snake Rattle 'n' Roll och Blast Corps igen. 😍

Jag kollade på brittiska Youtube kanalen och då kom den några minuter efter klockan 15.

Medlem
Skribent

Nya Fantasy Life lär jag knarka...älskade det till 3DS


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Inte så mycket som var jätteintressant tyvärr...
Provar nog demot till Unicorn Overlord och hoppas att Pokemon Presents nästa vecka eller en kommande Nintendo Direct har något kul att komma med.

Medlem

Satan vilken svag uppvisning alltså, 99% shovelware

Medlem

Nice, ser ut att bli en bra line-up med spel till Switch i vår med.
Ser mest fram emot Unicorn Overlord just nu..

Medlem

Tok-taggad på Monkey Ball Banana Rumble. Har spelat hundratals timmar av Banana mania och banana Blitz. Det första helt nya spelet i serien på över 10 år. Kul också med ett Switch-exlusivt Sega-spel.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Ja, det stod inte direkt på någons bingo-kort tror jag inte

https://youtu.be/LoEPANHSaxM

Kul med mer Rare-spel!

Det var ju den stora överraskningen, helt klart.

Medlem

Whoa, R.C. Pro-Am och Snake Rattle 'n' Roll! Hade i stort sett glömt bort dom spelen, men min granne hade dom och vi hade riktigt skoj med dom spelen i mina yngre dagar.

Unicorn Overlord ser rätt bra ut också.

Medlem

Kul med Monster Hunter Stories och Epic Mickey Rebrushed.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Whoa, R.C. Pro-Am och Snake Rattle 'n' Roll! Hade i stort sett glömt bort dom spelen, men min granne hade dom och vi hade riktigt skoj med dom spelen i mina yngre dagar.

Unicorn Overlord ser rätt bra ut också.

Av någon anledning blev jag inte riktigt såld på Unicorn när det utannonserades tror det var förra årets Juni-direct, men nu såg det ändå mer övertygande ut av någon anledning. Så är mer pepp nu!

Skrivet av Blackrabbit2:

Kul med Monster Hunter Stories och Epic Mickey Rebrushed.

Ja, det var två trevliga överraskningar! Har bara testat Mickey men känner helt klart sug att ta igenom mig det när det nu släpps på nytt!

Medlem

Positivt överraskad att Kingdom Come inte var nedlagt trots allt. De måste haft ett helvete att få det att funka på Switch med tanke på att det rullar i diabilder på Playstation. Gissar dock på att det blir riktigt rått, typ i stil med Arkham Knight, 240p20fps...
Men men, den som lever får väl se, kanske det överraskar och kör helt okej på Switch...

Skrivet av Gertzy:

Av någon anledning blev jag inte riktigt såld på Unicorn när det utannonserades tror det var förra årets Juni-direct, men nu såg det ändå mer övertygande ut av någon anledning. Så är mer pepp nu!

Ja, det var två trevliga överraskningar! Har bara testat Mickey men känner helt klart sug att ta igenom mig det när det nu släpps på nytt!

Spelet och dess system som sådant ser fantastiskt ut, lätt mitt mest efterlängtade spel i år då jag älskar taktiska RPG. Men karaktärerna i dialoger mm. ser lite billigt ut på nått sätt, inte helt sålt på designen där...

Epic Mickey såg alltid häftigt ut på Wii, men köpte det aldrig. Tror det blir dags nu då.

Det var inte den starkaste uppvisningen i mannaminne. Men Unicorn overlord ser intressant ut, det värdelösa namnet till trots. Även lite taggad på Fantasy Life.

Tor
Medlem

Snufkin ser rätt mysigt ut, perfekt familjespel för oss här hemma.

1
Skriv svar