Vad jobbar ni med?

Medlem

Elektriker lärling

Cyr
Medlem

Systemutvecklare, mest backendstuff för lite olika webappar. Varierar dock rätt gravt.

Medlem

Fan va coola jobb alla verkar ha då
själv är man en simpel lagerarbetare, vet inte om jag får säga vad för slags lager dock pga säkerhetsföreskrifter osv..... kanske redan sagt för mkt !? eek !

Medlem

Jobbar för närvarande som arbetsledare på en välkänd snabbmatskedja... Hoppas på att komma in på min KY utbildning på Nackademin i höst

Medlem

Jobbar som målar lärling.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Inaktiv

Skolan, men jag vill bli en utrikeskorrespondent i New York när jag blir stor :D8)

Medlem

Skolan:down:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av Ikkay:

Fan va coola jobb alla verkar ha då
själv är man en simpel lagerarbetare, vet inte om jag får säga vad för slags lager dock pga säkerhetsföreskrifter osv..... kanske redan sagt för mkt !? eek !

för faan du har ju ett kung jobb! tänk på alla roliga grejor du kan plocka hem dig


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jobbar på marknads avdelningen på Sveriges största återförsäljare av it-relaterade produkter, Dustin AB.


signatur

Intel C2D E6600 - Antec P182B - Zalman 600W Silent - GeForce 8800GTS 640 MB - Corsair Xtreme 4GB - Samsung Spinpoint 500GB Silent

Medlem

Nattjobb som tidningsbud för närvarande. Siktar på att lyckas bli musiklärare inom tio år.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Inaktiv

Trodde jag skrivit i tråden men det var väl någon liknande tidigare då.
Hjärnforskning men ledig mer än jag arbetar. Toppenjobb.

Har företag också.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

svetsare / resemontör

Medlem

Telefonförsäljare för olika projekt(förutom strumpor och rakhyvlar:P). Men har fått jobb nu hos Volvo pv som montör.


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem
Skrivet av SwedishChaos:

Elektriker lärling

Se där.. Elektriker är bra folk :). Är själv också lärling... But not for long :D. Bara 1 arbetsdag till sen har jag gjort mina 1600 timmar och får elcertifikat

Medlem

får uppdatera min: liccar i september, börjar jobba åt ett stort telekom-bolag i oktober.

får se vart det tar vägen efter det..

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av SwedishChaos:

Elektriker lärling

Se där.. Elektriker är bra folk :). Är själv också lärling... But not for long :D. Bara 1 arbetsdag till sen har jag gjort mina 1600 timmar och får elcertifikat

grattis bara att du sätter dig i en bil å kommer ner/upp hit till min kåk.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Systemutvecklare/programmerare som utvecklar feta affärssystem till mediabranschen. Mest C++ men även webbapplikationer i Java, lite databaser m.m.

Medlem

Jobbar på IBM i Dublin. Second level IT-support för ABB Sverige.


signatur

HELL BOB! DU DEN ALLSMÄKTIGE! DU ÄR EN!
Tjock nörd i Dublin

Medlem

Jag är nyss utbildad miljövetare och jobbar nu på ett företag med miljöfrågor, gör ett kemikalihanteringssystem bland annat. Detta är bara sommarjobb men förhoppningsvis vill företaget ha mig i fortsättningen också. Efter min handledares semester ska vi gå till personalchefen och prata om att jag vill ha fast jobb där. Håll tummarna för mig är ni snälla

Medlem

It-konsult, jobbar både med teknisk support och administation.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Programmerare i England. Börjar i början av augusti. Ska bli sjukt roligt att få arbeta på riktigt.

Medlem

Sorterar muslii, polerar havregryn och böjer bananer.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Sorterar muslii, polerar havregryn och böjer bananer.

aka arbetslös?

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

lite monotont ibland

Mmm....monotona jobb:heart:

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av CastorFiber:

Sorterar muslii, polerar havregryn och böjer bananer.

aka arbetslös?

Tyvärr inte, jag avskyr att jobba så om jag kunde få pengar för att gå hemma och göra det jag ville så skulle jag gärna göra det.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Fick nytt jobb just, blir skolbusschaufför ute på vischan.
Blir en väldigt snål månad nu eftersom jag börjar redan på måndag och då jag saknar bil så blev jag tvungen att panikhyra en för första månaden, 6000 spänn, inte så kul. :/

Medlem

Jag har ingen titel men är kanske "tekniker",
Hanterar certfikat på ett företag inom finansbranschen. sitter lite i stordatormiljö vid behov och rättar saker. "Allt i allo" skulle jag själv kalla mig.

Önskar att jag hade ett mer fysiskt krävande jobb. Jag tror att jag hade mått bra av att jobba fysiskt 8-12, lunch och sen kontorsjobb resten av dagen men så är det inte. utan här sitter/står man åtta timmar om dagen.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem
Skrivet av Ikkay:

Fan va coola jobb alla verkar ha då
själv är man en simpel lagerarbetare, vet inte om jag får säga vad för slags lager dock pga säkerhetsföreskrifter osv..... kanske redan sagt för mkt !? eek !

Det räcker väl så med infon om lagret.

Rörande andras jobb: Men gräset är väl altlid grönare på andra sidan. Det är väl alltid så att man tycker att andra jobb låter coolare, roligare etc. Men fan vet.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Truckförare hos ett stort svenskt bilmärke.

Medlem

Ingen dålig bump. Jobbar på Elmia.

Skriv svar