Gav Fallout-serien mersmak? Testa Fallout 76 gratis

Robot
Gav Fallout-serien mersmak? Testa Fallout 76 gratis
Geeks Gaming

Nä tack. Men lär nog bli att installera Fallout 4 igen när uppdateringen kommer och sen upptäcka varför man inte gillar spelat och installera tales of two Wastelands istället.

Medlem

Fallout 76 finns redan gratis på game pass. Har funnits hur länge som helst


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

jag äger skiten. NEJ!!!


signatur

Allätare

Medlem

Fick spelet gratis också genom Prime gaming. Jag kanske startar spelet igen när en spelapokalyps har skett.

Jh
Medlem

Nej tack för Fallout 76


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Jag har 400-500 timmar i FO76.
Vid dess release var det uruselt, nu tycker jag faktiskt det är rätt underhållande även om jag inte spelat det på 3-4 månader nu (hinner inte med alla spel!)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Fallout 76 finns redan gratis på game pass. Har funnits hur länge som helst

Pengar lämnar min plånbok för att kunna spela = inte gratis

Pengar lämnar inte min plånbok för att kunna spela = gratis

Medlem

Var hemma och sjuk, så gav Fallout serien en chans. Såg hela. Ångrar mig lite nu. Kunde sett nåt bättre.
9 utav 10 serier är ju skräp nuförtiden.
Fallout var också skräp.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Nä tack. Men lär nog bli att installera Fallout 4 igen när uppdateringen kommer och sen upptäcka varför man inte gillar spelat och installera tales of two Wastelands istället.

Låter som en bra plan!

Geeks Gaming
Skrivet av Thane:

Pengar lämnar min plånbok för att kunna spela = inte gratis

Pengar lämnar inte min plånbok för att kunna spela = gratis

Hoppas du har gratis hårdvara

Skämt åsido så fick jag en kopia av fallout76 när det släpptes. Det var ju ganska trasigt, minst sagt, men har blivit en hel del bättre med åren.
Klart värt att iaf testa

Medlem

Älskar serien, 11/10. Men Fallout 76 har ingenting med Fallout att göra så varför skulle nån få mersmak av den dumpsterfiren

Medlem

Det gav mersmak och jag är faktiskt sugen på att ge spelet en chans

Medlem
Skrivet av HiRoller:

Var hemma och sjuk, så gav Fallout serien en chans. Såg hela. Ångrar mig lite nu. Kunde sett nåt bättre.
9 utav 10 serier är ju skräp nuförtiden.
Fallout var också skräp.

Om 9 av 10 serier är skräp, vad skulle du då ha tittat på istället?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Fallout 76 finns redan gratis på game pass. Har funnits hur länge som helst

Precis som @Thane är inne på tror jag inte riktigt du förstår innebörden av "gratis", alternativt trollar du.
Bara för att något är en prenumerationstjänst betyder det inte att det som ingår i den är gratis.

Se även: låna pengar, mobilabonnemang (nej, telefonen är inte gratis) o.s.v.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Fallout 76 finns redan gratis på game pass. Har funnits hur länge som helst

HAHA "gratis" i kombination med "game pass"


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Neo
Medlem

De var för mycket hoppande mellan seriens olika karaktärer och de gjorde man inte blev vidare engagerad i serien. För mig så börja serien inte för en sista avsnittet. Hade behövs iaf lika många avsnitt till för ge den ett "värdigt" slut på S1. Ska bli kul se vad som kan göra med en säsong 2, iaf (om de blir nån).

Spela FO76 vid release, fortfarande traumatiserad från den så.. inget för mig.

Skribent

Jag har inte spelat Fallout 76 sedan jag recenserade det (jag var inte positiv, kan jag säga), men jag är lite nyfiken på att se vad spelet har blivit under åren.

Medlem

Hur är spelet idag ? Jag köpte det för nått år sen för 70 kr har inte packat upp det än. Är det läge göra det nu?

Medlem

Nej tack, jag föredrar behålla min positiva inställning till Falloutserien genom att inte svärta den med Fallout 76.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Precis som @Thane är inne på tror jag inte riktigt du förstår innebörden av "gratis", alternativt trollar du.
Bara för att något är en prenumerationstjänst betyder det inte att det som ingår i den är gratis.

Se även: låna pengar, mobilabonnemang (nej, telefonen är inte gratis) o.s.v.

Kan man tänka som så att om jag köper en månads GP för att spela ett specifikt spel och när det är väl är gjort så är övriga spel jag hinner med gratis?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Fallout 76 finns redan gratis på game pass. Har funnits hur länge som helst

Gratis...för den som betalar. Rätt mycket som är gratis med det resonemanget

Skrivet av Freakon:

Kan man tänka som så att om jag köper en månads GP för att spela ett specifikt spel och när det är väl är gjort så är övriga spel jag hinner med gratis?

Absolut, precis som att jag kan välja att tänka på att jag har gratis bredband, men att jag betalar jäkligt mycket för fakturan från min ISP.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Precis som @Thane är inne på tror jag inte riktigt du förstår innebörden av "gratis", alternativt trollar du.
Bara för att något är en prenumerationstjänst betyder det inte att det som ingår i den är gratis.

Se även: låna pengar, mobilabonnemang (nej, telefonen är inte gratis) o.s.v.

Man betalar för tjänsten och för att kunna strömma spelen.
När det gäller mobilabonnemang så betalar du fortfarande för telefonen varje månad.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Man betalar för tjänsten och för att kunna strömma spelen.
När det gäller mobilabonnemang så betalar du fortfarande för telefonen varje månad.

Du betalar för tillgången till spelen, enda skillnaden mot ett vanligt köp är att tillgången är tidsbegränsad och att flera spel ingår i samma paket vare sig du vill eller inte, och du kan inte välja vilket/vilka.
Men gratis är det inte på något sätt.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Man betalar för tjänsten och för att kunna strömma spelen.
När det gäller mobilabonnemang så betalar du fortfarande för telefonen varje månad.

Har köpt min telefon kontant men betalar ändå för abonnemang. Men antar att det är gratis då?

Medlem

Kan man ha egna servrar i fo76?

Medlem
Skrivet av Joakim Kilman:

Jag har inte spelat Fallout 76 sedan jag recenserade det (jag var inte positiv, kan jag säga), men jag är lite nyfiken på att se vad spelet har blivit under åren.

Har inte heller spelat sen vid release, och... jag är glad att det var gratis att pröva lite nu, fick sådan avsmak att jag nästan kände mig snuvad trots att det var gratis. Det var sämre än jag mindes det, jag antar att jag hade förträngt det.

Reklamen för olika prylar och tjänster körs upp i ansiktet på en hela tiden (ofta så fort man öppnar en meny), det är en viss latens som gör att allt känns oresponsivt, det är för att vara helt ärlig förbaskat fult, animationer är stela och ibland trasiga, UI:n är kass (trodde inte jag skulle sakna FO4:s dito) och att man måste punga ut såpass rejält (se nedan, det är alltså ovanpå inköpspriset) för att kunna spela själv är kräkframkallande. Och moddar? Glöm det.

Skrivet av DarkSvenn1002:

Kan man ha egna servrar i fo76?

Om du betalar ~150 spänn i månaden kan du spela själv, ja.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Skribent
Skrivet av PeTTs0n:

Har inte heller spelat sen vid release, och... jag är glad att det var gratis att pröva lite nu, fick sådan avsmak att jag nästan kände mig snuvad trots att det var gratis. Det var sämre än jag mindes det, jag antar att jag hade förträngt det.

Reklamen för olika prylar och tjänster körs upp i ansiktet på en hela tiden (ofta så fort man öppnar en meny), det är en viss latens som gör att allt känns oresponsivt, det är för att vara helt ärlig förbaskat fult, animationer är stela och ibland trasiga, UI:n är kass (trodde inte jag skulle sakna FO4:s dito) och att man måste punga ut såpass rejält (se nedan, det är alltså ovanpå inköpspriset) för att kunna spela själv är kräkframkallande. Och moddar? Glöm det.

Om du betalar ~150 spänn i månaden kan du spela själv, ja.

Låter dystopiskt. Finns roligare saker att lägga sin tid på, så FO76 får nog fortsatt vara avinstallerat, då.

Medlem
Skrivet av Joakim Kilman:

Låter dystopiskt. Finns roligare saker att lägga sin tid på, så FO76 får nog fortsatt vara avinstallerat, då.

Det är ju givetvis upp till var och en, verkar som en del ändå uppskattar det - men jag är då verkligen inte en av dem...


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av HiRoller:

Var hemma och sjuk, så gav Fallout serien en chans. Såg hela. Ångrar mig lite nu. Kunde sett nåt bättre.
9 utav 10 serier är ju skräp nuförtiden.
Fallout var också skräp.

Var det skräp för att det var billigt gjort som dom kort filmer som redan finns på youtube?

12
Skriv svar